رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

انتشار اولین رندرهای تویوتا کمری مدل ۲۰۲۳

سدان تویوتا کمری یکی از محبوب ترین مدل‌های کلاس خود در تمام جهان است. وب‌سایت روسی Kolesa.ru با پیش‌بینی تغییر سریع نسل این خودرو، طرح پیشنهادی خود را برای کمری جدید منتشر نموده است و بنظر می‌رسد نسل جدید تویوتا کمری با چنین تغییراتی طی دو تا سه سال آینده عرضه شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از خودروبانک، با توجه به این واقعیت که هنوز هیچ‌کس کمری جدید را در طول آزمایش‌های جاده‌ای ندیده است، هنگام ایجاد رندر، طراحان به سایر محصولات جدید تویوتا و مهمتر از همه به سدان کراون که تابستان گذشته به نمایش درآمد استناد کرده‌اند.

بنابراین، طراحان نسبت های معمول بدنه تویوتا کمری را حفظ کرده اند اما در عین حال نمای جلویی کاملاً تغییر کرده و چره جدیدی به خود گرفته که متفاوت از نسخه قبلی آن است. دماغه خودرو با یک جلوپنجره متفاوت و بسیار بزرگتر از قبل بهره می‌برد و همچنین طراحی چراغ های جلو جدید شده و دو چراغ توسط یک نوار LED به هم متصل می‌شوند.

نمای کناری بدنه تویوتا کمری ۲۰۲۳ گردتر و ساده تر شده و قسمت عقب بدنه مانند قسمت جلو تقریباً کامل تغییر کرده است. یک نوار LED افقی به جای چراغ‌های عقب معمولی خود نقش ایفا می‌کند و از روی درب صندوق عبور کرده است.

تویوتا کمری ۲۰۲۳ به احتمال زیاد بر روی پلت فرم مدولار سابق GA-K ساخته خواهد شد که بخشی از معماری جهانی TNGA (معماری جهانی جدید تویوتا) است که در حال حاضر زیربنای خودرو تویوتا راو۴، کراس‌اوورهای تویوتا هایلندر و سدان لکسوس ES را تشکیل داده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.