این زیبایی پرسپولیس نیست که جلوی دوربین بگویند به ما پول نمی دهند

کد خبر : ۳۱۲۹۷۹
این زیبایی پرسپولیس نیست که جلوی دوربین بگویند به ما پول نمی دهند

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: می دانستیم بازی بسیار سختی داریم چون ذوب آهن در نیم فصل اول ما را اذیت کرده بود اما خدا را شکر بازیکنان ما نشان دادند که ما هستیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از آفتاب نیوز، وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: می دانستیم بازی بسیار سختی داریم چون ذوب آهن در نیم فصل اول ما را اذیت کرده بود اما خدا را شکر بازیکنان ما نشان دادند که ما هستیم. بهترین تیم از ابتدای بازی است و ما فقط به دنبال سه امتیاز هستیم. در این دیدار می توانست اتفاقات دیگری بیفتد اما در نهایت این دیدار زیبا و پر موقعیت با سه امتیاز برای پرسپولیس بود و به همه هواداران تبریک می گویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقل و انتقالات پرسپولیس و اضافه شدن تعداد زیادی بازیکن به این تیم گفت: خوشبختانه نیم فصل امسال یکی از بهترین نیم فصل های پرسپولیس بود و توانستیم خیلی خوب کار کنیم. خرید و به همین دلیل به پرسپولیس اعتماد داریم. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم از آن نهایت استفاده را ببریم، زیرا بسیاری از بازیکنان اگر کنترل نشوند گاهی اوقات می توانند مشکل ساز شوند. البته خوشبختانه پرسپولیس به بلوغ فکری لازم رسیده تا بتواند این سوالات را هضم کند.

امیری گفت: بعد از شکست مقابل آلومینیوم به هوادارانمان قول دادم که تیم ما به مسابقات برگردد. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و هواداران باید آرام باشند. خوشبختانه در دو هفته اخیر دو بازی جذاب و زیبا با ۶ امتیاز مهم داشته ایم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت پرداختی باشگاه به بازیکنان خاطرنشان کرد: از باشگاه تشکر می کنیم که توانسته در نیم فصل بازیکنانی را به تیم بیاورد که باعث اعتماد به نفس سایر بازیکنان شود اما تلاش بازیکنانی که ۱۲ سال در باشگاه زحمت کشیده اند را نباید نادیده گرفت. متاسفانه تا اینجای فصل بازیکنان حدود ۳۵ درصد دریافتی داشته اند که برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اصلا خوب نیست، بنابراین جلوی دوربین می ایستم و می گویم درخواستی از فصل قبل دریافت نکرده ام. . روز به روز تورم اقتصادی را تجربه می کنیم و بازیکن وقتی قرارداد می بندد روی پولش حساب می کند. همه بازیکنان از مدیریت باشگاه می خواهند که نگرانی بازیکنان را کاهش دهند.

امیری افزود: هواداران جز پیروزی از پرسپولیس انتظار دیگری ندارند و باید همه چیز را آماده کرد تا بازیکنان با خیال راحت وارد زمین شوند و تمام توان خود را برای باشگاه بگذارند و بازیکنان را تشویق کنند تا ما هم متوجه شویم احساس می کنند که آنها تیم را می خواهند." بیایید متحد باشیم تا اتفاقات خوب رخ دهد. با این حال، همه چیز نقل و انتقالات نیست. هفت هشت سال گذشته بهترین سال برای پرسپولیس بوده و باید به بازیکنانی که در این سال ها تلاش کرده اند احترام بگذاریم.

وی همچنین درباره عدم حضور تماشاگران زن در ورزشگاه فولادشهر گفت: همیشه معتقد بودم حضور بانوان باعث ایجاد شور و نشاط می شود. وقتی اعضای یک خانواده با هم در ورزشگاه ظاهر می شوند، وقتی وارد خانه می شوند، برای مدت طولانی خاطره خوبی خواهند داشت. امیدوارم در همه ورزشگاه ها تمهیدات لازم برای حضور بانوان اندیشیده شود تا شاهد حضور آنها نیز باشیم.

نظرات بینندگان