رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بارش سنگین برف و باران در راه کشور/ هلال احمر آماده باش شد

سازمان هواشناسی کشور درباره بارش سنگین برف و باران در روزهای آینده هشدار داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، به دنبال هشدار سازمان هواشناسی درباره بارش سنگین برف و باران در کشور در روزهای آینده، مهدی ولیپور، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: بر این اساس از عصر روز چهارشنبه تا پنجشنبه پیش‌ رو شاهد بارش شدید باران و وزش شدید باد در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، فارس و بوشهر خواهیم بود. همچنین بارش شدید برف و وقوع کولاک نیز در همین مدت در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه،جنوب شرق لرستان و غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی از آماده‌باش امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در این استان‌ها خبر داد و گفت:‌ براساس تمهیدات اتخاذ شده از امدادگران خود خواستیم تا آمادگی امدادرسانی در حوادث مرتبط با مداخلات جوی در این استان‌ها را داشته باشند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر همچنین از ساکنان این مناطق و همچنین مسافران حاضر در این استان‌ها نیز خواست که در این ایام از تردد غیرضرور به خصوص در سطح جاده‌ها و مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند. عدم صعود به ارتفاعات و استقرار در مجاورت اجسام در حال سقوط و سازه‌های ناپایدار و همچنین دوری از مسیل‌ها از دیگر توصیه‌های امدادونجات به مردم است. رانندگان هم حتما هنگام عبور از گردنه‌های برفگیر زنجیر چرخ به همراه داشته و ضمن پرهیز از رانندگی با سرعت غیرمجاز از سبقت غیرمجاز نیز پرهیز کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.