رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازتاب افشای حضور مدیر شبکه سه سیما در حمله به سفارت انگلیس

انتشار تصویری از علی فروغی مدیر شبکه ۳ صداوسیما که ۱۱ سال پیش در بین جمعیت حمله‌کنندگان به سفارت انگلیس قرار داشت، یک‌بار دیگر این پرونده را در افکار عمومی باز کرد و موضوع را به سطح ناخودآگاه جمعی ایرانیان کشاند.

به گزارش اینتیتر به نقل از اعتماد، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده ادوار مجلس که از نزدیک در جریان پیگیری پرونده حمله به سفارت انگلیس قرار داشت و بارها خواستار تشکیل هیات تحقیق و تفحص در این زمینه شده بود به برخی رفتارهای مشکوک اشاره می‌کند که در بطن این پرونده قرار داشت، اما هرگز از آن رونمایی نشد.

رفتارهایی که باعث شد، هماهنگی کشورهای غربی برای اعمال تحریم‌های گسترده نفتی، گازی و دیپلماتیک علیه کشورمان، افزایش یابد و ایران ذیل تحریم‌های شدید قرار بگیرد. پرونده‌ای که پیگیری آن ممکن است سرنخ‌های تازه علیه کاسبان تحریم نمایان کند.

این فعال سیاسی معتقد است، کمترین کاری که در این پرونده می‌توان صورت داد، این است که مانند پرونده ویلموتس، عاملان اصلی این حمله، خسارت ۱.۳ میلیون پوندی که از جیب ملت واریز شده را پرداخت کنند.

فلاحت‌پیشه می گوید: کشور در حال حاضر تاوان رویکردهای تند و افراطی را می‌دهد. حتما نسل آینده ما را مواخذه خواهد کرد که چرا این همه تاوان برای رفتارهای افراطی دادیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.