بازیگر «مرد عنکبوتی» در سریالی از خالق جان ویک بازی می‌کند

اندرو گارفیلد بازیگر فیلم «مرد عنکبوتی» که اکنون در تعطیلات به سر می‌برد، پروژه بعدی خود را انتخاب کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری آنلاین، گارفیلد قرار است نقش کارآفرین بریتانیایی ریچارد برانسون را در سریال Hot Air بازی کند. دیوید لینچ (کارگردان فیلم‌های Deadpool ۲, John Wick, Atomic Blonde) کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار Hot Air منتشر نشده است و چندین کمپانی بزرگ پخش‌کننده درگیر یک جنگ رقابتی برای گرفتن حق پخش آن هستند.

استودیوی یونیورسال اینترنشنال در حال تولید Hot Air با جان کروکر (نویسنده فیلمنامه‌های هیچ‌کس زنده نمی‌شود، پدینگتون ۲) است که این مینی‌سریال شش قسمتی را می‌نویسد. «هوای داغ» بر اساس کتاب «ترفندهای کثیف: جنگ مخفی بریتیش ایرویز علیه ویرجین آتلانتیک» نوشته مارتین گرگوری ساخته شده است.

این کتاب ظهور خط هوایی ویرجین آتلانتیک ریچارد برانسون و دشمنی شدید او با بریتیش ایرویز را نشان می‌دهد، که به تاکتیک‌های غیراخلاقی برای خارج کردن ویرجین از ریل متوسل شد، از جمله جعل هویت کارکنان شرکت هواپیمایی، هک کردن رایانه‌ها و متقاعد کردن مشتریان برای تغییر پروازهای خود به بریتیش ایرویز (BA). هنگامی که ویرجین به کمیسیون اروپا در مورد طرح‌های شرورانه BA شکایت کرد، عملیات باربارا را ایجاد کرد و پرونده‌ای پر از ادعاهای نادرست در مورد تجارت ویرجین منتشر کرد که منجر به پوشش رسانه‌ای منفی درباره این خط هوایی شد.

اندرو گارفیلد یکی از معدود بازیگرانی است که در یک سال هم نامزدی جایزه امی و هم اسکار را در بخش نقش اصلی به دست آورد. گارفیلد در نقش جاناتان لارسون نمایشنامه‌نویس در «تیک تیک…بوم!» و نیز نقش مهم دیگری در فیلم جنایی «زیر پرچم بهشت» بازی کرد. او همچنین در فیلم «چشمان تامی فی» در نقش جیم باکر ظاهر شد. به علاوه، او طرفدارانش را در مورد بازی خود در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» به مدت دو سال گمراه کرد، که بعد هم اعتراف کرد کارش به طرز عجیبی لذت‌بخش بود!

اما به نظر می‌رسد که این همهمه‌ها برای گارفیلد کمی طاقت‌فرسا شد و او تصمیم گرفت از بازیگری فاصله بگیرد. این چیزی است که او در ماه آوریل به Variety گفت: «می‌خواهم کمی استراحت کنم. باید خودم را ریکاوری کنم و در مورد کاری که می‌خواهم انجام دهم و اینکه چه کسی می‌خواهم باشم، تجدید نظر کنم و فقط برای مدتی یک فرد معمولی باشم.»

گارفیلد می‌خواهد دوباره «مرد عنکبوتی» را بازی کند، اگر استودیو از او بخواهد. با این حال، «هوای داغ» احتمالاً اولین پروژه او پس از بازگشت به کار خواهد بود، و با توجه به اینکه دیوید لینچ در حال حاضر مشغول ساخت چند فیلم پرمخاطب است، به نظر می‌رسد که باید چند سال صبر کنیم تا بازی اندرو گارفیلد در نقش ریچارد برانسون را بررسی کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.