اتفاق عجیب برای علی قلی زاده و پرسپولیس | دستور مهم سرمربی لخ‌پوزنان

کد خبر : ۳۶۱۱۸۴
اتفاق عجیب برای علی قلی زاده و پرسپولیس | دستور مهم سرمربی لخ‌پوزنان

نایلز فردریکسن، سرمربی دانمارکی‌تبار تیم فوتبال «لخ‌پوزنان» هم ناگهان به علی قلی‌زاده گفته است در صورت میل به جدا شدن، او مشکلی با این جدایی ندارد و عجیب‌تر اینکه در تغییر موضعی عجیب و یکباره گفته علی قلی‌زاده می‌تواند از این پس در تمرینات تیم لخ‌پوزنان نیز حضور نداشته باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از افق امروز،  تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدا شدن مهدی ترابی چند بار متوالی برای خرید جانشین وی تلاش کرد ولی همیشه جذب بازیکن مورد علاقه‌شان به بن بست رسید.

در میان تمام گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس علی قلی‌زاده، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه لخ‌پوزنان لهستان مورد جذاب‌تری بود که انتقال او به سبب اینکه این بازیکن ملی مشمول خدمت سربازی بود، انجام نشد. این در حالی‌ست که مهدی تاج، از حل شدن مشکل خدمت سربازی بعضی ملی‌پوشان من جمله علی قلی‌زاده خبر داد.

پس از انتشار این گفت و گو مدیران پرسپولیس تلاش خود را بار دیگر برای انتقال قلی‌زاده به جمع سرخ‌پوشان آغاز کرد و پس از تحرکات سرخ‌پوشان برای انتقال علی قلی‌زاده این بازیکن تکنیکی برای گرفتن رضایت‌نامه با مدیران  لخ‌پوزنان نشستی‌ را برگزار کرد و در آخر با انتقال این بازیکن با کمال شگفتی مخالفت شد.

مدیران باشگاه فوتبال «لخ‌پوزنان» به علی قلی‌زاده اعلام کردند تا وقتی که این باشگاه جایگزین مناسب او را جذب نکند، هرگز به او اجازه انتقال نخواهد داد و از همین رو این باشگاه فوتبال لهستانی برای دادن رضایت‌نامه علی قلی‌زاده مبلغ نجومی و عجیبی را به پرسپولیس اعلام کرد که همین امر باعث عقب‌نشینی او شد.

این در شرایطی است که «نایلز فردریکسن»، سرمربی دانمارکی تبار تیم فوتبال «لخ‌پوزنان» هم به علی قلی‌زاده گفته است که اگر تمایل به جدایی دارد مشکلی نیست و علی قلی‌زاده از این پس دیگر اگر دوست داشته باشد در تمرینات تیمش نیز حضور پیدا نکند. با این توضیحات حالا دیگر باید نشست و دید ماند چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا علی قلی زاده بالاخره به جمع سرخ‌پوشان می‌پیوندد یا باز هم ماجرای این انتقال بزرگ به بن‌بست می‌خورد!

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد