برای واریز نشدن یارانه معیشتی چه باید کرد

کد خبر : ۳۰۶۲۴۴
برای واریز نشدن یارانه معیشتی چه باید کرد

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها بیان کرده: برخی از خانواده‌ها نیز ممکن است در تغییر دهک‌بندی جزو دهک دهم قرار بگیرند؛ بنابراین یارانه آنها قطع شده باشد و برای اطمینان از این موضوع باید به پنجره خدمات هوشمند دولت بخش یارانه نقدی مراجعه کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، سیده طیبه حسینی، درباره علت واریز نشدن یارانه آبان ماه برخی خانوارها اظهار کرده بود که این مسئله به دلیل اشکال فنی در برخی بانک‌ها در واریز یارانه و تغییر دهک‌بندی خانواده‌ها رخ داده است.

حسینی توضیح داده بود: "یارانه آبان ماه برخی از خانوارها ممکن است به دلیل اشکال فنی در بانک‌ها به حساب آنها واریز نشده باشد. این اشکالات تا پایان هفته برطرف خواهد شد و یارانه نقدی به حساب بانکی آنها واریز خواهد شد."

او در ادامه یادآور شده بود: "همچنین برخی از خانواده‌ها ممکن است در تغییر دهک‌بندی جزو دهک دهم قرار بگیرند. بنابراین یارانه آنها قطع شده باشد و برای اطمینان از این موضوع باید به پنجره خدمات هوشمند دولت بخش یارانه مراجعه و کدملی خود را وارد کنند. اگر به این موضوع اعتراض دارند، باید به سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند."

نظرات بینندگان