بعد از بازی استقلال – پرسپولیس تا ۵ صبح در خانه یک داور مخفی شدم | به من گفتند پول خونت را جمع کرده‌ایم! | همسرم را هم از دست دادم

کد خبر : ۲۷۵۹۶۶
بعد از بازی استقلال – پرسپولیس تا ۵ صبح در خانه یک داور مخفی شدم | به من گفتند پول خونت را جمع کرده‌ایم! | همسرم را هم از دست دادم

استقلال در روزهای پایانی مهر ماه سال ۱۳۸۹ توانست یکی از جنجالی‌ترین دربی‌های پایتخت را به سود خودش تمام کند و با تک‌گل فرهاد مجیدی بازی را برد. مسابقه فوق‌العاده مهمی که گل محمد نوری در آن آفساید اعلام شد و همین مسئله اعتراض پرسپولیسی‌ها را به اوج رساند. آن گل توسط مرتضی کریمی کمک‌داور دربی مردود اعلام شد و این داور پس از پایان بازی اصلا حال و روز خوبی نداشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، استقلال در روزهای پایانی مهر ماه سال ۱۳۸۹ توانست یکی از جنجالی‌ترین دربی‌های پایتخت را به سود خودش تمام کند و با تک‌گل فرهاد مجیدی بازی را برد. مسابقه فوق‌العاده مهمی که گل محمد نوری در آن آفساید اعلام شد و همین مسئله اعتراض پرسپولیسی‌ها را به اوج رساند. آن گل توسط مرتضی کریمی کمک‌داور دربی مردود اعلام شد و این داور پس از پایان بازی اصلا حال و روز خوبی نداشت.

مرتضی کریمی چند روز پس از دیدار مورد نظر حرف‌های بسیار عجیب و غریبی در ارتباط با اتفاقات دربی ۶۹ و زندگی خصوصی خود بر زبان آورد که در شماره دوم آبان سال ۱۳۸۹ خبرورزشی پوشش داده شد. کریمی پیرامون حاشیه‌های پس از پایان آن مسابقه گفت: وقتی بازی تمام شد شرایط به گونه‌ای بود که من به خانه سعید مظفری‌زاده رفتم و تا ساعت ۵ صبح آن‌جا ماندم. مادرم و دخترم فوق‌العاده نگران بودند و مرتب می‌گفتند چرا منزل نمی‌آیی! از طرف دیگر پیامک‌های عجیب و تهدیدآمیز هم برایم ارسال می‌شد. برای مثال پیامک داده بودند که پول خونت را جمع کرده‌ایم اگر می‌خواهی زنده بمانی از خانه بیا بیرون! پس از دربی برای آب‌درمانی به استخر رفتم ولی نگهبان استخر من را راه نداد! در این روزها انواع تهمت‌ها را به من زده‌اند ولی شاید باورتان نشود همه دارایی من از فوتبال و داوری فقط یک موتورسیکلت است! داوری حتی زندگی شخصی من را هم نابود کرد. همسرم اهل روسیه بود و به من گفت برای زندگی به خارج از ایران برویم ولی من گفتم باید در ایران داوری کنم او هم رفت و من را با یک بچه یک ساله تنها گذاشت. در مجمع تشخیص مصلحت و بنیاد شهید شغل داشتم اما آن‌ها را نیز به خاطر داوری از دست دادم.

نظرات بینندگان