بهترین هارد دیسک برای گیم

کد خبر : ۲۸۱۰۰۶
بهترین هارد دیسک برای گیم

افراد گیمینگ می‌دانند که هر یک از قطعات سخت‌افزاری در سیستم کامپیوتر می‌تواند برای آن‌ها اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

افراد گیمینگ می‌دانند که هر یک از قطعات سخت‌افزاری در سیستم کامپیوتر می‌تواند برای آن‌ها اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. رم، سی پی یو، هارد دیسک، فن و … از جمله قطعات مهم سخت‌افزاری هستند که در لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری گیمینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر کدام باید دارای مشخصات خاصی باشند تا بتوانند نیازهای افراد گیمینگ را برطرف کنند. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین هارد دیسک برای گیم که یک فضای ذخیره سازی مناسب است، هارد دیسک‌های معرفی شده در این مقاله را بررسی کرده و بر اساس قیمت هارد اینترنال مناسب گیم، بهترین این محصولات را روی سیستم گیمینگ خود نصب نمایید.

بهترین هارد دیسک برای گیم + 5 نمونه هارد سیستم گیمینگ

هارد وسترن دیجیتال Purple WD22PURZ ظرفیت ۲ ترابایت

هارد وسترن دیجیتال Purple WD22PURZ ظرفیت ۲ ترابایت یکی از بهترین هارد دیسک برای گیم است. این هارد دیسک با داشتن ظرفیت ۲ ترابایت نیاز شما را برای بازی کردن برطرف می‌کند و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. سرعت این هارد دیسک مناسب گیم ۱۷۵ مگابایت بر ثانیه است که می‌تواند یک سرعت قابل قبولی برای بازی کردن باشد.

یکی از مزایای هارد دیسک وسترن دیجیتال بنفش ۲ ترابایتی، مقاومت آن در برابر ضربه است. به همین خاطر حساسیت نگهداری از این هارد دیسک به حداقل می‌رسد. این هارد دیسک با فرم SATA تولید شده و معمولا برای لپ تاپ‌های معمولی و حرفه‌ای موجود در بازار مناسب است. از نظر کیفیت و قیمت، این هارد دیسک یکی از بهترین گزینه‌ها است.

بهترین هارد دیسک برای بازی

هارد وسترن دیجیتال Blue WD20EZBX ظرفیت ۲ ترابایت

هارد وسترن دیجیتال Blue WD20EZBX ظرفیت ۲ ترابایت را می‌توان به عنوان بهترین هارد دیسک برای گیم شناخت. این هارد دیسک از نظر برند مشابه با هارد دیسک بنفش وسترن است. با این تفاوت که این هارد با رنگ آبی تولید شده و دارای یک‌سری مشخصات فنی متفاوت است. هارد دیسک وسترن دیجیتال آبی ۲ ترابایتی با سرعت بالاتری نسبت به هارد دیسک بنفش قابل تهیه است. به طوری که سرعت این هارد به نزدیک ۲۵۰ مگابایت بر ثانیه نیز می‌رسد.

از نظر مقاومت در برابر ضربه، هم هارد دیسک بنفش و هم هارد دیسک آبی به خوبی در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. هارد وسترن دیجیتال Blue WD20EZBX ظرفیت ۲ ترابایت دارای یک کلید پاور نیز هست که می‌توانید در صورت نیاز از طریق آن هارد را خاموش کنید. این هارد اینترنال ساخت کشور ایران بوده و قیمت آن نسبتا مناسب است. بنابراین، می‌توانید با خیالی راحت آن را برای سیستم گیمینگ خودتان استفاده کنید.

5 نمونه هارد سیستم گیمینگ

هارد توشیبا S300 HDWT740UZSVA ظرفیت ۴ ترابایت

هارد توشیبا S300 HDWT740UZSVA ظرفیت ۴ ترابایت یک هارد خوش قیمت و باکیفیت از برند توشیبا است. این هارد با ظرفیت ۴ ترابایتی خودش امکان ذخیره‌سازی هر اطلاعاتی را به شما می‌دهد. به طوری که می‌توانید تا چندین سال انواع گیم‌ها و بازی‌های مورد نیاز خودتان را با این هارد ذخیره‌سازی کنید. سرعت این هارد نسبتا بالا بوده و به ۶ گیگابایت در دقیقه می‌رسد.

هارد توشیبا S300 HDWT740UZSVA ظرفیت ۴ ترابایت نسبت به ضربه نیز مقاوم است و می‌تواند قابلیت‌های مختلف دیگری نیز داشته باشد. این هارد با سیستم SATA روی کامپیوتر نصب می‌شود و جزء پرکاربردترین هارد دیسک‌های گیم محسوب می‌گردد. بنابراین، اگر به دنبال یک هارد دیسک با ظرفیت متوسط و رو به بالا می‌گردید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

بهترین هارد دیسک مناسب گیم

هارد سیگیت Constellation ES.3 ST4000NM0023 ظرفیت ۴ ترابایت

هارد سیگیت Constellation ES.3 ST4000NM0023 ظرفیت ۴ ترابایت یکی از بهترین هارد دیسک برای گیم است. این هارد دیسک نسبت به هارد دیسک توشیبا قیمت بالاتری دارد و مهم‌ترین تفاوت آن نحوه اتصال آن بوده که SAS در نظر گرفته شده است. از این رو حتما باید با توجه به نوع سیستمی که قرار است هارد روی آن نصب شود، اقدام به خرید هارد دیسک کنید.

بهترین هارد دیسک برای گیم باید سرعت بالایی داشته باشد. هارد دیسک‌های سیگیت معمولا با سرعت بالای ۱۷۰ مگابایت بر ثانیه تولید می‌شوند. به همین خاطر به راحتی می‌توانند پاسخگوی نیازهای گیمینگ‌های حرفه‌ای و متوسط باشند. این هارد سیگیت مقاومت بالایی در برابر لرزش دارد و شوک را نیز تشخیص می‌دهد. با این حال این هارد دیسک سیگیت برای گیم مقاومت خوبی در برابر ضربه ندارد.

بهترین هارد دیسک برای سیستم گیمینگ

هارد اچ پی‌ای MB6000JEQNN SAS ظرفیت ۶ ترابایت

هارد اچ پی‌ای MB6000JEQNN SAS ظرفیت ۶ ترابایت یک هارد با ظرفیت بالا و قیمت مناسب است. این هارد دیسک HDD می‌تواند جایگزین هاردهای قدیمی و کم ظرفیت شما شود. بنابراین، اگر احساس می‌کنید که به ظرفیت بیشتری در کامپیوتر برای ذخیره سازی داده‌ها نیاز دارید، می‌توانید این هارد را انتخاب کنید که هم کیفیت بالایی دارد و هم با قیمت مناسب قابل تهیه کرده است.

البته باید توجه داشته باشید که این هارد نحوه اتصال SAS دارد و با هاردهای SATA که روی لپ تاپ نصب می‌شوند، متفاوت است. این هارد دیسک دارای سرعت ۱۲ گیگابایت بر دقیقه است که نسبت به نمونه‌های مشابه خودش، به خوبی عمل می‌کند. با این حال از معایب این هارد می‌توان به حساسیت آن در برابر ضربه اشاره کرد. در واقع این هارد مانند دو هارد وسترن دیجیتال که به شما معرفی کردیم، قابلیت تحمل ضربه را ندارد.

خرید بهترین هارد دیسک برای گیم

برای خرید بهترین هارد دیسک برای گیم، حتما باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید تا خیالتان از بابت اصالت و سالم بودن این هاردها راحت باشد. شما می‌توانید قیمت هارد دیسک‌ها را به‌همراه جزئیات فنی آن‌ها در سایت زومیت بررسی کنید و با بهترین قیمت این محصولات را سفارش دهید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی هر یک از این هارد دیسک‌ها، می‌توانید به سایت زومیت مراجعه نمایید.

نظرات بینندگان