به زودی افتتاح ۸ فروشگاه‌ شهروند در تهران و استان البرز 

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با تاکید بر افزایش دسترسی‌های خرید برای شهروندان گفت: طرح راه‌اندازی این فروشگاه‌ها در ایستگاه‌های مترو کلید خورد و تلاش بر این است که طرح احداث فروشگاه در ایستگاه‌های مترو نهایی شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان اظهار داشت: پس از بررسی همه جوانب از جمله تامین فضا و سایر امکانات تلاش داریم از ظرفیت ایستگاه‌های مترو برای تامین کالاهای ضروری مردم استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند با بیان اینکه ۴۱ فروشگاه در شهرهای تهران و کرج راه‌اندازی شده گفت: با هماهنگی شرکت مترو در ایستگاه‌های جدید مکانی برای ایجاد فروشگاه در نظر گرفته می‌شود و در سایر ایستگاه‌های بهره‌برداری نیز پس از بررسی فضا و امکانات حتما فروشگاهی راه‌اندازی خواهد شد.

وی همچنین از راه‌اندازی هشت فروشگاه دیگر در شهرهای تهران و کرج خبر داد و گفت: طی نامه‌ای به ریاست شورای عالی استان‌ها آمادگی داریم این فروشگاه‌ها را در سایر شهرهای کشور توسعه دهیم که اکنون با شهرداران اهواز، زاهدان و مشهد در حال مذاکره هستیم.

قربانیان با بیان اینکه طرح فروش اقساطی و تحویل کالا در درب منزل نیز در حال نهایی شدن است گفت: در این دوره از مدیریت شهری تلاش داریم خریدی آسان و با کیفیت را برای مردم به ارمغان بیاوریم زیرا فروشگاه‌های شهروند متعلق به مردم است و سود حاصل این شرکت نیز در حساب شهرداری و در راستای افزایش کیفیت زندگی در شهر هزینه می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.