رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت رسما معرفی شد

خردادماه سال گذشته بود که سامسونگ از تبلت گلکسی تب اس ۶ رونمایی کرد و روز گذشته این شرکت کره ای نسخه دیگری از این محصول را با نام گلکسی تب اس ۶ لایت معرفی کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، گلکسی تب اس ۶ لایت بدنه فلزی یکپارچه ای دارد و به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده که ۰.۱ اینچ کوچک تر از پنل امولد مدل استاندارد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است.

تازه ترین تبلت سامسونگ همانطور که انتظار می رود فاقد برخی امکانات نسخه استانداردش است که از آن جمله میتوان به تکنولوژی تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر اشاره نمود.

توان پردازشی این محصول از یک چیپست هشت هسته ای با کمینه فرکانس هسته ۲.۳ گیگاهرتز تامین می شود و البته سامسونگ حرفی از اسم این چیپست به میان نیاورده اما تصور می شود که این تبلت به اگزینوس ۹۶۱۱ مجهز باشد.

۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دیگر امکانات این محصول را تشکیل می دهند. شاید بد نباشد اشاره کنیم که مدل پایه گلکسی تب اس ۶ به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و مدل پریمیم آن ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته سامسونگ درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را هم برای تب اس ۶ لایت در نظر گرفته که به لطف آن میتوان حافظه داخلی دستگاه را تا یک ترابایت افزایش داد.

در مورد امکانات نرم افزار هم باید بگوییم که گلکسی تب اس ۶ لایت به اندروید ۱۰ با پوسته One UI 2.0 مجهز شده که امکاناتی نظیر دارک مود دارد. این پوسته نرم افزاری همچنین قابلیت پاسخگویی به تماس های صوتی و پیام های متنی را هم دارد.

سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بخش جلویی مجهز شده و نکته جالب اینکه شرکت سازنده این محصول را به همراه استایلوس اس پن به دست مشتریانش می رساند. البته سامسونگ یک کاور کتابی هم برای این تبلت ساخته که که دارای چفت مغناطیسی است و جایگاهی برای قرارگیری قلم دارد و به صورت جداگانه فروخته خواهد شد.

تب اس ۶ لایت از بلوتوث ۵، وای فای و شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز روی بدنه آن به چشم می خورد. برای بهبود تجربه صوتی کاربران نیز از تکنولوژی دالبی اتمس و همچنین اسپیکرهای تیون شده توسط شرکت AKG در بدنه این تبلت استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز کلیه قطعات یاد شده در این محصول با کمک یک ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از طریق پورت USB-C شارژ می گردد.

گلکسی تب اس ۶ لایت در قالب سه گزینه رنگی خاکستری، صورتی و آبی در وبسایت اندونزی سامسونگ موجود است و هنوز جزئیاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه آن به بازارهای جهانی ارائه نشده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.