رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تخفیف ویژه بازگشایی مدارس در  شهروند

فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به مناسبت بازگشایی مدارس، فروش ویژه خود را با جوایز و تخفیفات فوق‌العاده تا سقف ۵۰ درصد آغاز کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، به مناسبت بازگشایی مدارس فروش فوق‌العاده شهروند از ۲۰ شهریور ماه با تخفیفات ویژه برای انواع لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، کالاهای اساسی و … در تمام شعب فروشگاهی آغاز شده و تا ۲۰ مهر ماه ادامه دارد.

فروشگاه‌های شهروند در راستای تامین کالای مورد نیاز خانوار و کمک به تنظیم بازار در فصل بازگشایی مدارس، طی هماهنگی ‌های موثر با تامین کنندگان کالا، توانسته انواع گروه‌های کالایی را با تخفیفات فوق العاده تا سقف ۵۰ درصد به شهروندان عرضه کند.

همچنین با توجه به اینکه توسعه خدمات و عرضه سبد مصرفی خانواده‌ها به صورت جامع، از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت مجموعه شهروند است، بر اساس تدابیر از قبل پیش‌بینی‌ شده انواع نیازهای تغذیه‌ای و اقلام تحصیلی مورد نیاز دانش‌آموزان از تولیدکنندگان ایرانی خوشنام تهیه شده که این امر نه تنها منجر به حمایت از اقتصاد داخلی و تولید‌کننده ایرانی می‌شود بلکه در راستای توجه به حقوق مصرف کنندگان، کالایی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

از سویی با توجه به بازگشایی حضوری مدارس پس از گذشت تقریبا ۲ سال از زمان همه‌گیری کرونا، فروشگاه‌های شهروند با شعار «شین مثل شهروند، زنگ اول فروشگاه شهروند» با ایجاد فضایی مفرح و شاد در فروشگاه‌های منتخب خود، جوایز ویژه‌ای همچون ۲۰ سفر به کیش و ۲۰ دستگاه دوچرخه نیز به قید قرعه برای مشتریان خود در نظر گرفته تا علاوه بر خریدی مقرون به صرفه و با‌کیفیت از شهروند، با تجربه لذت‌بخشی از برنده شدن به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.