تلاش دولت اين است كه خدمات شايسته‌اي به مردم قم، حوزه‌هاي علميه، دانشگاه‌هاي علوم ديني و حرم مطهر ارائه كند

کد خبر : ۲۸۷۰۶۹
تلاش دولت اين است كه خدمات شايسته‌اي به مردم قم، حوزه‌هاي علميه، دانشگاه‌هاي علوم ديني و حرم مطهر ارائه كند

معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در ديدار با توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در قم گفت: طرح مونوريل و فرودگاه قم توسط دولت به طور جدي پيگيري مي‌شود. چون انتظارات مردم در مورد اين طرح‌ها درست است و روند تكميل آنها طولاني شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور؛ دکتر «‌داود منظور» امروز - پنج‌شنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۲ - در سفر به قم و دیدار با آیت‌الله «سید محمد سعیدی»، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، گفت: خوشبختانه استاندار قم با جدیت موضوع‌های توسعه استان را دنبال می‌کند و مسائل این استان به صورت ویژه توسط دولت با توجه به اهمیت این استان پیگیری می‌شود و تمام تلاش دولت این است که خدمات شایسته‌ای به مردم قم، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌های علوم دینی و حرم مطهر ارائه کند.
دکتر منظور افزود: امروز در سفر به قم، اولویت مسائل استان در راه‌ها، فاضلاب شهرستان قم و شهرستان‌های دیگر استان، شبکه بهداشت و درمان و مسائل حاشیه‌نشینی بررسی می شود.
وی همچنین از توجه به مسئله دانشجویان و طلاب خارجی و پشتیبانی از آنها توسط دولت خبر داد و گفت: مسئله خاص مونوریل و فرودگاه قم توسط دولت به طور جدی پیگیری می‌شود؛ چون انتظارات مردم در مورد این طرح ها درست است و روند تکمیل آنها طولانی شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه گفت: در بودجه سال آینده تلاش می‌شود که منابع مناسب‌تری برای طرح‌های استان قم ببینیم.
این گزارش می‌افزاید: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز - پنج‌شنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۲ - در سفر به شهر مقدس قم، علاوه بر شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم، با شماری از مراجع تقلید و علما نیز دیدار و گفت و گو کرد.

نظرات بینندگان