توسعه ورزش در مدارس نیازمند توجه مسئولان است

امام جمعه آران و بیدگل توسعه ورزش در مدرسه ها را ضروری برشمرد و گفت: باید در کنار هر واحد آموزشی در کشور یک ورزشگاه داشته باشیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، آیت الله سید محمد موسوی روز شنبه در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: دانش آموزان باید در کنار تعلیم و تربیت، ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کنند.

وی با اشاره به کمبودهای آموزش و پرورش افزود: توزیع اعتبارات در حوزه آموزشی زیبنده نیست و باید بر اساس عدالت رفتار شود.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره تهاجم فرهنگی دشمن اضافه کرد: نگران نسل جوان هستیم و در این شرایط وظیفه آموزش و پرورش دوچندان است.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سندی راهبردی عنوان کرد و گفت: اجرای آن می تواند تحولات بسیار خوبی را رقم بزند، گرچه بدنه آموزش و پرورش از سالمترین نهادهای کشور می باشد که باید در زمینه تربیت معنوی جوانان هم تلاش کند.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: امسال برای پیشبرد بهتر هدف های آموزشی و ورزشی کشور اعتبار آموزش و پرورش به ۵۷ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

سید جواد ساداتی نژاد افزود: شهرستان آران و بیدگل از نظر نیروی انسانی ثروتمند است اما در زمینه های آموزشی و ورزشی کمبودهای زیادی دارد که نیازمند تخصیص اعتبارهای دولتی می باشد.

وی با اشاره به مشارکت بالای نیکوکاران آران و بیدگل در زمینه آموزش بیان کرد: فضای های ورزشی دانش آموزی مناسبی با کمک مردم ایجاد شده که می تواند در پیشبرد هدف های بلند مدت موثر باشد.

بنابر اعلام مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل، میانگین سرانه فضای ورزشی به ازای هر دانش آموز در این شهرستان بیش از میانگین کشوری و برابر با ۷۵ سانتیمتر است. معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش امروز برای بازدید از چند طرح نیمه تمام ورزشی آموزش و پرورش به آران و بیدگل سفر کرد.  آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.