تویوتا لندکروزر ۲۷ ساله به قیمت بیش از ۳ میلیارد تومان فروخته شد!

نسل جدید تویوتا لندکروزر سرانجام به دنیا معرفی شد، اما دیگر قرار نیست این خودرو در بازار مهم آمریکا عرضه شود. لندکروزر جدید یکی از کارآمدترین آفرودرها در بازار خاور میانه و روسیه خواهد بود، اما هنوز خبری از عرضه آن در اروپا به گوش نمی رسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اسب بخار، با این حال، آن دسته از آمریکایی هایی که به دنبال داشتن یک لندکروزر آفرودی قابل قبول هستند، فرصت خرید یک نمونه ویژه از این شاسی بلند ژاپنی را پیدا کرده اند. بله! خودرویی که در تصاویر مشاهده می کنید، یک تویوتا لندکروزر مدل ۱۹۹۴ است که کارکرد ۱۰۰۰ مایلی بر روی صفحه کیلومتر آن دیده می شود. این خودرو اخیراً در یک حراجی توسط Bring a Trailer به رقم سنگین ۱۳۶,۰۰۰ دلار به فروش رسیده است. خب شاید بگویید که می توان با این پول، به جای لندکروزر ۲۷ ساله، یک مرسدس بنز کلاس G جدید خریداری کرد! اما انتخاب این مدل از لندکروزر هم دلایل خاص خودش را دارد.

آن طور که در گالری تصاویر این خودرو می بینید، این لندکروزر سبز کاملاً به رنگ گیاه نعناست! همه قطعات آن اصلی هستند و گفته می شود که خودرو توسط فروشنده در سال ۲۰۲۰ از مالک دوم آن خریداری شده است. پیش از آن زمان، لندکروزر نعنایی مورد نظر ما، ۲۶ سال از عمر خود را در کلکسیون شخصی مالک سابقش سپری کرده است.

اکنون هم در اختیار چهارمین مالک قرار دارد. همراه با این شاسی بلند، دفترچه راهنمای اصلی و گزارش کارشناسی اصالت خودرو هم به خریدار تحویل شده اند. آن چه بیش از هر چیز اهمیت دارد، فول آپشن بودن این لندکروزر است. فهرست آپشن های آن شامل قفل دیفرانسیل جلو و عقب، سان روف الکتریکی، گیرنده ماهواره ای، بال عقب، محفظه مخصوص بار برای سرنشینان، آنتن برقی، پنجره های کشویی وسط، سیستم تهویه مطبوع و ریل های سقفی می شود.

زیر کاپوت، پیشرانه ۴٫۵ لیتری ۶ سیلندر ۲۱۲ اسب بخار نهفته است که ۳۷۳ نیوتن متر هم گشتاور دارد. قدرت این موتور توسط گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چهار چرخ خودرو انتقال می یابد. این تویوتا لندکروزر آخرین بار در اکتبر ۲۰۲۰ سرویس شده است و در این سرویس، کمربندها و باتری خودرو تعویض شده اند. صد البته که عوض کردن روغن موتور هم در این سرویس از قلم نیافتاده است. با این شرایط، اکنون یک پرسش اساسی پیش می آید! اگر شما پول کافی داشتید، آیا به خرید یک تویوتا لندکروزر ۲۷ ساله فکر می کردید؟ یا به سراغ شاسی بلندهای جدیدتر و قدرتمندتری همچون مرسدس بنز کلاس G می رفتید؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.