جدیدترین خبرهای رتبه بندی |صدور ۵۵ درصد احکام رتبه بندی معلمان در یک استان

کد خبر : ۱۹۸۷۵۶
جدیدترین خبرهای رتبه بندی |صدور ۵۵ درصد احکام رتبه بندی معلمان در یک استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۵۵ درصد از احکام رتبه بندی معلمان این استان صادر شده و احکام بقیه همکاران هم برای طی مراحل اداری به وزارتخانه ارسال شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، کلام الله صفری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: احکام رتبه بندی معلمان بقیه همکاران در سامانه مربوطه بارگذاری شده است و به احتمال بسیار در هفته تربیت اسلامی (هشت تا ۱۴ اسفندماه) کارهای اداری و تایید احکام نهایی صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف نهایی از برنامه رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان است و البته در روند اجرای رتبه‌بندی مبالغی به دریافتی همکاران افزوده می‌شود.

او با اعلام اینکه از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تسهیل امور و خدمات‌رسانی به جامعه بزرگ معلمان و مربیان استفاده می‌کنیم، گفت: مشکلات و نواقصی از قبل در حوزه زیرساخت‌های آموزشی مشهود است که برای رفع آنها برنامه‌ریزی و تلاش صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: معتقد هستم مسئولیت‌پذیری و حس همکاری باید بر انتقاد اولویت داشته باشد و در بدو نگاه به موانع و مشکلات باقیمانده از قبل، بر روی انتقاد متمرکز نشویم تا کارها در فضای هم‌افزایی و تعامل به سرانجام برسد.

۲۶۰ هزار دانش‌آموز زیر نظر ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم در مدارس استان اردبیل در حال تحصیل علم هستند.

نظرات بینندگان