جدیدترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشاکردن دارند

سال ۲۰۲۱ پس از سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا روزهای خوبی را نشان نمی‌داد، روزهای مهمی برای صنعت تلویزیون است و شبکه‌های تلویزیونی در سراسر جهان امیدوار هستند با بهترین عناوینی که منتشر می‌کنند همچنان در حفظ مخاطب پیشگام باشند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنازندگی، سریال‌های تلویزیونی همیشه گزینه‌های جذابی برای سرگرم‌شدن هستند. تفاوتی نمی‌کند که دوست داشته باشید در کدام ژانر سرگرم شوید؛ این سریال‌ها در همه ژانرهای تلویزیونی شما را سرگرم می‌کنند. در سال ۲۰۲۱ هم سریال‌های تلویزیونی جذابی از راه رسیده‌اند که ارزش تماشاکردن را دارند. سریال‌هایی از ژانرهای گوناگون که مخاطب خود را سرگرم می‌کنند و به همین دلیل موفق ظاهر شده‌اند. این سریال‌ها از سرویس‌های استریم و شبکه‌های تلویزیونی پخش شده‌اند.

در ادامه با جدیدترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشاکردن دارند، آشنا می‌شوید.

Mare of Easttown | میر از شرق شهر

نمره منتقدان: ۹۴ از ۱۰۰

این مینی سریال که پخش آن مدتی پیش از شبکه HBO به پایان رسید از همین حالا می‌تواند لقب بهترین و متفاوت‌ترین سریال کوتاه سال ۲۰۲۱ را تصاحب کند. در حالی که مدیران شبکه HBO درباره میزان تماشاگران سریال «میر از شرق شهر» شک داشتند در نهایت این سریال در پایان هفتمین اپیزودی که پایان سریال را رقم می‌زد به یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه در چند سال اخیر تبدیل شد. سریال «میر از شرق شهر» به لطف لحن متفاوت داستان‌سرایی و روایت‌گویی‌اش در جذب تماشاگر موفق می‌شود و در نهایت تماشاگر را در برابر پایان بی‌نظیرش خیره نگاه می‌دارد.
داستان این سریال درباره کارآگاهی به نام میر است که در شهری کوچک زندگی می‌کند. او همه مردم شهر را می‌شناسند اما مشکلات بسیاری در این شهر کوچک وجود دارد. همین مشکلات هستند که زندگی کارآگاه میر را به شدت تحت تاثیر قرار داده‌اند. تماشای این سریال به افرادی که به داستان‌های درام و کارآگاهی علاقه شدیدی دارند هم توصیه می‌شود.

Loki | لوکی

نمره منتقدان: ۹۲ از ۱۰۰

سومین سریالی که مارول برای تکمیل روایت‌های دنیای سینمایی‌اش در نظر گرفته «لوکی» نام دارد. سریالی که به نظر می‌رسید دلیلی برای ساختن آن وجود ندارد اما اگر از هواداران جدی مارول و فیلم‌هایش باشید، می‌دانید که شخصیت لوکی نقش مهمی در دنیای سینمایی مارول دارد. وقایع این سریال هم در روزهای پس از وقایع فیلم «پایان بازی» در جریان است اما در یک دنیای موازی روایت می‌شود. به نظر می‌رسد که این سریال هم ارتباطات جذابی با فیلم «دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان جنون» داشته باشد.

پخش این سریال از مدتی پیش آغاز شده اما فصل نخست آن هنوز به پایان نرسیده است. از سوی دیگر مشخص نیست که سریال «لوکی» برای فصل‌های بعدی هم ساخته می‌شود یا فصل نخست پایان این سریال کوتاه را رقم می‌زند. با این حال «لوکی» یکی از بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ است که از راه رسیده و ارزش تماشاکردن دارد.

The Irregulars | بی‌نظمی‌ها

نمره منتقدان: ۷۹ از ۱۰۰

سریال «بی‌نظمی‌ها» به عنوان یکی از جدیدترین عناوین سرویس استریم نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت اما برخلاف بیشتر سریال‌های نتفلیکس چندان به سلیقه تماشاگران خوش نیامد. به همین دلیل سرویس استریم نتفلیکس این سریال را تنها پس از یک فصل لغو کرد؛ آن هم در شرایطی که بازیگران و عوامل سریال برای ساخت فصل دوم آماده می‌شدند. با این حال «بی‌نظمی‌ها» یکی از جذاب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ است که تماشای آن هیجان زیادی برای تماشاگر به همراه دارد. اگر از هواداران دو سریال «شرلوک» و «غیرطبیعی‌» هستید این سریال انتظارات شما را برآورده می‌کند.

داستان سریال «بی‌نظمی‌ها» درباره گروهی از جوانان است که پرونده‌های غیرطبیعی، جادویی و عجیب و غریب را برای جان واتسون پیدا می‌کنند و با کمک او از پس این موارد تاریخی و عجیب برمی‌آیند.

Solos | سولوها

نمره منتقدان: ۴۵ از ۱۰۰

یکی دیگر از سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱ که مطمئنا ارزش تماشاکردن دارد، سریال «سولوها» است. سریالی جذاب و دوست‌داشتنی از سرویس استریم آمازون پرایم که اگرچه چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفته اما برای تماشاگران بسیاری هیجان‌انگیز بوده است. این سریال آنتولوژی در هر اپیزود داستان کاملا منحصربه‌فردی را روایت می‌کند. بنابراین تماشای آن برای افرادی که حوصله داستان‌های طولانی را ندارند هم جذاب به نظر می‌رسد.

در هرکدام از هفت اپیزود این سریال، هر یک از شخصیت ها در آینده ای نامعلوم در یک ماجراجویی مهیج قرار می‌گیرد. این ماجراجویی‌ها چالش‌های بسیاری برای شخصیت‌ها به همراه دارند اما در نهایت همه آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که حتی در منزوی‌ترین لحظات هم همه ما از طریق تجربه انسانی با هم در ارتباط هستیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.