رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جزئیات جدید درباره قابلیت ویرایش توییت

توییتر در حال آماده شدن برای عرضه قابلیت ویرایش توییت‌هاست. این ویژگی اولین بار در روز دروغ اول آوریل معرفی شد و بعداً این شبکه اجتماعی صحت خبر را تایید کرد. حالا جزئیات بیشتری درباره چگونه عملکرد قابلیت ویرایش توییت منتشر شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، توییتر مشغول کار روی تایمری برای ویرایش توییت‌هاست. این تایمر که در پنجره ویرایش توییت دیده می‌شود، در تصویر حاضر عدد ۳۰ دقیقه را نشان می‌دهد اما مشخص نیست که این عدد به عنوان پنجره زمانی نهایی برای ویرایش توییت‌ها در نظر گرفته شده یا صرفا محلی برای نمایش زمان است و بعداً با یک عدد دیگر جایگزین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اوجی همچنین دریافته که امکان لایک، ری‌توییت یا پاسخ دادن به نسخه قدیمی یک توییت وجود ندارد. توییت قبلی در واقع حالتی شبیه یک توییت حذف‌شده خواهد داشت چون عملا امکان تعامل با آن وجود ندارد و فقط برای مشاهده در دسترس کاربران خواهد بود. افراد برای تعامل با یک توییت باید از نسخه جدید آن استفاده کنند.

ویرایش توییت
پیش‌تر «جین مانچون وانگ» هم دریافته بود که توییت‌های قبلی حتی با وجود ویرایش به شکل پیشین خود باقی خواهند ماند. کاربر با ویرایش توییت در حقیقت یک توییت جدید ایجاد می‌کند و آن را روی توییت قبلی قرار می‌دهد، چون توییت ویرایش‌شده حتی ID جدیدی دارد.

دکمه ویرایش توییت به توییتر بلو می‌رود
قابلیت ویرایش توییت که یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌های کاربران این شبکه اجتماعی بوده، احتمالا در ابتدا فقط برای کاربران سرویس توییتر بلو فعال می‌شود. با این حال، می‌توان انتظار داشت که این ویژگی در آینده در اختیار همه کاربران قرار بگیرد.

پلتفرم‌های اجتماعی مختلف از شیوه‌های متفاوتی برای ویرایش پست‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال، فیسبوک اجازه ویرایش پست‌ها را می‌دهد اما برچسب edited را روی آن‌ها قرار می‌دهد. در آن سو، اینستاگرام هم این ویژگی را ارائه می‌کند اما مخاطب نمی‌تواند تشخیص دهد که پست ویرایش شده یا نه، چون هیچ برچسب یا نشانه‌ای وجود ندارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.