رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جیمز فرانکو در نقش فیدل کاسترو، پس از چند سال سکوت

جیمز فرانکو با ایفای نقش فیدل کاسترو رهبر انقلابی کوبا، در یک فیلم مستقل نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، جیمز فرانکو در فیلمی با عنوان «آلینای کوبا» در نقش فیدل کاسترو ظاهر می‌شود.

شخصیت اصلی این فیلم آلینا فرناندز دختر کاسترو است. علاوه بر این میا ماسترو نیز به گروه بازیگران این فیلم پیوسته تا در نقش مادر آلینا بازی کند. این فیلم زندگی آلینا را به عنوان دختر نامشروع کاسترو دنبال می‌کند. وی منتقد پدرش بود و در نهایت کوبا را سال ۱۹۹۳ ترک کرد و در اسپانیا ساکن شد.

کمتر از یک ماه پیش اعلام شد جیمز فرانکو در درامی درباره دوره پس از جنگ با عنوان «من، تو» به کارگردانی بیلی آگوست کارگردان بریتانیایی بازی می‌کند. این فیلم‌ها نشان دهنده بازگشت فرانکو به سینما پس از چند سال سکوت است. وی سال ۲۰۱۹ با شکایت چند تن از هنرجویان کلاسش روبه‌رو شده بود که مدعی شده بودند وی در کلاس‌هایش آنها را وادار به ایفای نقش‌های نامناسب می‌کرد. این اتهام سال پیش حل و فصل شد.

«آلینای کوبا» را میگل باردم بر مبنای فیلمنامه‌ای از خوزه ریو را و نیلو کروز کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری این فیلم قرار است از ۱۵ آگوست در کلمبیا شروع شود.

هم‌زمان با ساخته شدن این فیلم مستندی از چگونگی مراحل ساخته شدن آن با نام «دختر انقلاب» به کارگردانی تادئوس دی.ماتولا از پشت صحنه‌ها ساخته می‌شود. مصاحبه‌هایی با فرناندز واقعی نیز در این مستند پیش‌بینی شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.