دارچين به کاهش وزن کمک می کند؟

کد خبر : ۱۱۱۰۵۱
دارچين به کاهش وزن کمک می کند؟

رسانه خبری اینتیتر | رژیم لاغری دارچین نوعی رژیم طبیعی و فوق العاده چربی سوز است.

به گزارش اینتیتر به نقل از بیتوته، رژیم دارچین، حاوی مقادیر فراوانی فیبر خوراکی است که نوعی احساس سیری را در بدن فرد ایجاد می کند. در دنیای امروز دارچین به عنوان ادویه ضد سرطان، ضد دیابت و ضد التهاب شناخته می شود.دارچین با تأثیرگذاری بر تمام قسمت های بدن، عملکرد کبد را تحریک می سازد و تمام سموم موجود در بدن را دفع می کند.

طی این فرایند حجم عمومی خون پاک سازی و با کاهش التهابات سلول های چربی، منجر به کاهش وزن در فرد می‌شود.یک قاشق چای خوری دارچین دارای ۶/۱ گرم فیبر است. سازوکار بدن انسان به گونه ای است که قادر به هضم فیبر های خوراکی نیست. بدین جهت با باقی ماندن فیبرها داخل معده، فرد احساس سیری می کند.دارچین به بهبود بیماری‌هایی نظیر ایدز، آلزایمر، زخم های مزمن، کاهش سردرد و سفت شدن بافت های عضلانی کمک می‌کند.

رژیم لاغری دارچین

بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته از دانشگاه بریتانیا حاکی از آن است که پیروی از رژیم لاغری دارچین، حدود ۵۰ درصد نسبت چربی سوزی را به سایر رژیم های لاغری افزایش می دهد. برای این منظور مصرف کنندگان می توانند در وعده صبحانه ۵۰۰ میلی گرم دارچین، در وعده ناهار ۱۰۰۰ میلی گرم و در وعده شام حدود ۵۰۰ میلی گرم دارچین میل کنند.

رژیم لاغری دارچین در بازه زمانی پنج روزه بازدهی بسیار مناسبی دارد. مصرف کنندگان می توانند این مقدار دارچین را به روش های مختلف نظیر همراه با شکلات داغ یا آغشته سازی به سیب زمینی، قهوه، شیرینی، سالاد و وعده های غذایی مورد استفاده قرار دهند.

نظرات بینندگان