درباره بازیگران سریال زخم کاری اینجا بخوانید + بیوگرافی و تصاویر

کد خبر : ۲۵۷۸۲۲
درباره بازیگران سریال زخم کاری اینجا بخوانید + بیوگرافی و تصاویر

در این مطلب درباره بازیگران سریال زخم کاری به همراه بیوگرافی و تصاویر آنها می خوانید. با ما همراه باشید.

اینتیتر - آوا سپهر؛ فصل دوم سریال زخم کاری به تازگی آغاز شده است. روز هفدهم شهرویور اولین قسمت فصل دوم سریال زخم کاری از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پس از تبلیغات فراوان در سطح شهر منتشر شد.

فصل اول سریال زخم کاری با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شد. فصل اول سریال زخم کاری سال ۱۴۰۰ به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شد. داستان فصل اول این سریال درباره از کتابی با عنوان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد است. مالک نقش اصلی این سریال است که جواد عزتی آن را بازی می کند. خلاصه سریال زخم کاری را می توانید در این لینک بخوانید.

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر و مهدی زمین پرداز از بازیگران این سریال هستند که در ادامه با آنها و زندگی نامه هایشان آشنا خواهیم شد.

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی نقش مالک مالکی در سریال زخم کاری بازی می کند. او متولد ۲۰ دی سال ۱۳۶۰ در تهران است. عزتی به عنوان یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران شناخته می شود. او بیشتر با نقش های کمدی شناخته شد و در سالهای اخیر در نقش های جدی نیز بازی های کم نظیری داشته است. ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، اکسیدان (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶)، آینه بغل (۱۳۹۶) و هزارپا (۱۳۹۷) از جمله آثاری هستند که عزتی در آنها خوش درخشیده است.

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا

بازیگران سریال زخم کاری

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا در سریال زخم کاری بازی می کند. این بازیگر متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است. او از اوایل دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شد و با فیلم سینمایی مارمولک به عنوان یک چهره سینمایی مطرح شد. این بازیگر همسر مهدی پاکدل نیز است.

هانیه توسلی در نقش منصوره ریزآبادی

بازیگران سریال زخم کاری

هانیه توسلی بازیگر نقش منصوره ریزآبادی در سریال زخم کاری است. توسلی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان است. توسلی از اواخر دهه هفتاد وارد سینما شد و با بازی در فیلم شب های روشن بیشتر شناخته شد. توسلی در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلم دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی

بازیگران سریال زخم کاری

سعید چنگیزیان بازیگر نقش ناصر ریزآبادی در سریال زخم کاری است. چنگیزیان متولد ۲۲ آذر سال ۱۳۵۶ در سمنان است. این بازیگر از اواخر دهه هشتاد وارد سینما و تلویزیون شد. پیش از این در تئاتر فعالیت داشت.

الهه حصاری در نقش کیمیا

بازیگران سریال زخم کاری

الهه حصاری بازیگر نقش کیمیا در سریال زخم کاری است. این بازیگر متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران است. حصاری کار خود را اواخر دهه هشتاد با فیلم تاکسی نارنجی در سینما آغاز کرد.

عباس جمشیدی فر در نقش اخوان

بازیگران سریال زخم کاری

عباس جمشیدی فر بازیگر نقش اخوان در سریال زخم کاری است. این بازیگر متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در تهران است. جمشیدی فر حرفه خود را از اواخر دهه ۱۳۷۰ با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی ، با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود.

مهدی زمین پرداز در نقش نجفی

بازیگران سریال زخم کاری

مهدی زمین پرداز در نقش نجفی در سریال زخم کاری بازی می کند. این بازیگر متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۰ در تهران است. زمین پرداز از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است. او در فیلم ماجرای نیمروز نقش مسعود را ایفا و سپس در لاتاری (فیلم ۱۳۹۶) در نقش سامی ایفای نقش کرده است.

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

بازیگران سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی در سریال زخم کاری بازی می کند. این بازیگر متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد.

لینک پخش آنلاین و دانلود فصل دوم سریال زخم کاری

برای تماشای آنلاین و یا دانلود فصل دوم سریال زخم کاری می توانید بر روی لینک پخش آنلاین و دانلود فصل دوم سریال زخم کاری کلیک کنید.

امیدواریم از مطالعه درباره بازیگران سریال زخم کاری و تماشای تصاویر آنها لذت برده باشید.

نظرات بینندگان