دو رکورد جدید در انتظار مسی

کد خبر : ۹۰۱۲۹
دو رکورد جدید در انتظار مسی

رسانه خبری اینتیتر | لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا هر بار که بازی می کند رکوردها و آمار جدیدی را ثبت می کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، مسی اگر یکشنبه بازی کند به ۵۰۶ گل در لالیگا می رسد و از ژاوی هرناندز با ۵۰۵ بازی عبور خواهد کرد و در میان بازیکنانی که دروازه بان نبوده اند، به رکورد دار بازی در تاریخ لالیگا تبدیل می شود. البته اگر کل بازیکنان را حساب کنیم، زوبیزارتا با ۶۲۲ بازی رکورد دار است که مسی باید چند سال دیگر بازی کند که به او برسد که رسیدن به رکورد وی کاملا بعید به نظر می رسد.

از سویی اگر مسی به کادیز گل بزند به رکورد گلزنی به ۳۸ تیم مختلف خواهد رسید. لئو تا کنون دو بار مقابل کادیز بازی کرده که نتوانسته گلزنی کند و حالا در نیوکمپ باید تلاش کند تا طلسم شکنی کند.

از سویی اگر بوسکتس مقابل کادیز بازی کند به رکورد ۴۰۰ بازی در لالیگا می رسد که پس از مسی ، ژاوی و اینیستا از میان بازیکنان داخل زمین چهارمین بازیکن تاریخ بارساست که به این رکورد می رسد.

بارسلونا در دوازده بازی اخیرش در لالیگا شکست نخورده و هفت بازی اخیر را با پیروزی به اتمام رسانده و مجموعا از ۳۶ امتیاز ممکن ۳۲ امتیاز گرفته است. آخرین تیمی که توانست بارسای کومان را در لالیگا شکست بدهد، کادیز بود که با نتیجه دو بر یک مقابلشان پیروز شد.
نظرات بینندگان