دیکاپریو و اسکورسیزی برای اپل فیلم می‌سازند

مارتین اسکورسیزی «کشتی غرق شده» با موضوع گنج و شورش و خیانت را با بازی «لئوناردو دی کاپریو» برای اپل می‌سازد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، مارتین اسکورسیزی «کشتی غرق شده» با موضوع گنج و شورش و خیانت را با بازی «لئوناردو دی کاپریو» برای اپل می‌سازد.

مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو که در آستانه تولید فیلم آینده‌شان «قاتلان ماه کامل» هستند، پروژه جدیدی را در اپل اورجینال فیلمز آغاز کرده‌اند.

اسکورسیزی فیلمی اقتباسی از کتاب غیرداستانی دیوید گرن، روزنامه‌نگار نیویورکر، با عنوان «شرط‌بندی: داستان غرق شدن کشتی، شورش و قتل» برای اپل می‌سازد. گران همچنین نویسنده کتاب «قاتلان ماه کامل» است که به بررسی یک سری قتل‌های افراد منطقه اوسیج می‌پردازد که در دهه ۱۹۲۰ اتفاق افتاد، و همچنین «شهر گمشده زد» و «مرگ شرلوک هلمز».

«شرط‌بندی» که آوریل آینده منتشر می‌شود، داستان کشتی نیروی دریایی بریتانیا به همین نام در دهه ۱۷۰۰ را روایت می‌کند. در طی یک ماموریت مخفی برای به دست آوردن یک کشتی پر از گنج اسپانیایی، غرق می‌شود و خدمه‌اش در یک جزیره متروک در سواحل پاتاگونیا جان به در می‌برند.

پس از آن و در جزیره متروک نیروها سر به شورش برمی‌دارند و هرج و مرج در بین نیروها و فرماندهان ایجاد می‌شود و داستان تا جایی پیش می‌رود که اینها نجات پیدا می‌کنند و به کشورشان بازمی‌گردند و در یک دادگاه با اشد مجازات مواجه می‌شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.