رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رندرهای باکیفیت تمام گوشی‌های خانواده گلکسی S22 افشا شد

سامسونگ همین امروز از برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ ۲۰ بهمن خبر داد و حالا رندرهای باکیفیت گوشی‌های حاضر در این مراسم به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. این رندرها تمام گوشی های سری گلکسی S22 را در رنگ‌ها و زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ منبع معتبر دنیای فناوری، «ایوان بلس» در حساب توییترش این رندرها را به اشتراک گذاشته است. طبق این رندرها، گلکسی S22 به همراه S22 پلاس و اولترا در ۴ رنگ روانه بازار می‌شوند و طراحی کلی و رنگ‌های مدل استاندارد و پلاس یکسان است.

بیشتر بخوانید:

همانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، طراحی مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S22 نه تنها با یکدیگر یکسان است، بلکه تفاوت چندانی هم با نسل گذشته‌شان یعنی گلکسی S21 و S21 پلاس ندارد.

در مرکز بخش بالایی نمایشگر این دستگاه‌ها یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد و روی پنل پشتی آن‌ها هم یک ماژول عمودی قرار گرفته. درون این ماژول سه سنسور دوربین قرار دارد و در کنار آن، فلاش LED جای گرفته است.

در مقابل این محصولات، با گلکسی S22 اولترا روبه‌رو هستیم که نه تنها از طراحی نسبتا متفاوتی نسبت به آن‌ها و نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، بلکه رنگ‌های آن هم فرق می‌کند. روی پنل پشتی این دستگاه سنسورهای دوربین به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند و همچنین در کنار آن قلم S Pen به چشم می‌خورد. در حقیقت گلکسی S22 اولترا ترکیبی از سری گلکسی S و نوت به حساب می‌آید.

سامسونگ در این گوشی‌های هوشمند با توجه به بازار هدف، از تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل یک استفاده خواهد کرد. گوشی‌های سری گلکسی S22 از نمایشگر Dynamic AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند و همچنین در نسخه‌های مختلف از نظر رم و حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.