رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ساخت انیمیشن اسمورف ها توسط کارگردان گربه چکمه پوش

پارامونت Smurfs به‌تازگی کریس میلر، کارگردان انیمیشن گربه چکمه پوش را برای کارگردانی انیمیشن موزیکال Smurfs انتخاب و استخدام کرده‌ است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی،‌ ماه بهمن گذشته بود که پارامونت و نیکلودئون از همکاری با یکدیگر برای ساخت چندین فیلم و انیمیشن براساس مجموعه اسمورف‌ ها خبر دادند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان انیمیشن Smurfs انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، کریس میلر که پیش از این انیمیشن گربه چکمه پوش را در سال ۲۰۱۱ کارگردانی بود و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد، وظیفه کارگردانی انیمیشن موزیکال اسمورف‌ها را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید:

انیمیشن The Smurfs Musical با همکاری پارامونت انیمیشن و نیکلودئون انیمیشن در دست ساخت است و پم بردی، نویسنده فیلم Team America: World Police و انیمیشن South Park وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد. شخصیت‌ها و مجموعه اسمورف‌ها توسط کارتونیست بلژیکی به‌نام پیو در سال ۱۹۵۸ برای اولین‌بار خلق و معرفی شد. پس از شهرت کمیک‌های اسمورف‌ها، شاهد ساخت چندین انیمیشن براساس مجموعه The Smurfs بودیم.

در سال ۲۰۱۱ فیلم The Smurfs با بازی نیل پاتریک هریس، جیما مایز، سوفیا ورگارا، هنک آزاریا و تیم گان، تولید و روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم یک اثر لایو اکشن و انیمیشن بود که بیش از ۵۶۳ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. در ادامه فیلم The Smurfs 2 تولید و در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های سینما رفت و تنها ۳۴۷/۵ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. علاوه‌بر انیمیشن Puss in Boots، کریس میلر سابقه کارگردانی انیمیشن Shrek the Third و صداپیشگی در انیمیشن‌های مختلف شرک و گربه چکمه پوش را نیز در کارنامه خود داشته است.

انیمیشن The Smurfs Musical قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.