رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سرویس ذخیره نامحدود گوگل فوتوز پولی شد

سرویس ذخیره نامحدود و رایگان گوگل فوتوز از امروز پایان می یابد و افراد برای استفاده ظرفیت بیشتر باید حق اشتراک ماهانه بپردازند.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، گوگل اعلام کرده سرویس ذخیره نامحدود و رایگان گوگل فوتوز از امروز پایان می‌یابد. بنابراین اگر کاربری به ظرفیت ذخیره بیش از ۱۵ کیگابایت نیاز داشته باشد، باید برای آن هزینه بپردازد.

همچنین از این تاریخ به بعد عکس ها با توجه به میزان حافظه ذخیره موجود در سرویس گوگل فوتوز ذخیره می شود، مگر آنکه عکس ها به موبایل پیکسل تعلق داشته باشد.

اگر کاربر به ظرفیت ذخیره بیشتری نیاز داشته باشد باید مبلغی جهت اشتراک در طرح‌های Google One بپردازد. پایه هزینه اشتراک ماهانه ٢ دلار برای ١٠٠ گیگا بایت است. همچنین بالاترین هزینه اشتراک مبلغ ١٠ دلار به ازای ٢ ترابایت فضای ذخیره است.

البته هر عکسی که تا قبل از امروز در این سرویس آپلود شده، شامل ظرفیت‌های جدید نخواهد شد. علاوه بر آن گوگل حذف تصاویر ناخواسته را به وسیله ارائه ابزاری راحت تر کرده که این ابزار قادر است عکس‌های تار، اسکرین شات ها و موارد دیگر را بیابد.

این شرکت فناوری در نوامبر سال گذشته میلادی این اقدام را گامی ملزوم برای همخوانی با تقاضا جهت ذخیره سازی اعلام کرد. گوگل تخمین می‌زند ظرفیت ذخیره عکس حداقل ٨٠ درصد کاربران تا ٣ سال دیگر تکمیل نمی‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.