سپاهان بی تاب بازگشت این دو ستاره + عکس

کد خبر : ۲۸۷۴۲۳
سپاهان بی تاب بازگشت این دو ستاره + عکس

رضا شکاری و کاوه رضایی در صورت رسیدن به آمادگی، قدرت قابل توجهی به ترکیب تیم فوتبال سپاهان می‌بخشند.

به گزارش اینتیتر به نقل از پارس فوتبال، آنهایی که مسابقات لیگ برتر و بازی‌های سپاهان را در هفته‌های ابتدایی به یاد دارند، به خوبی از نقش رضا شکاری در رقم خوردن این ۴ پیروزی آگاهند. شکاری در پست وینگر چپ مهره‌ای تاثیر گذار بود. او در بازی مقابل تراکتور و در پیروزی ۳ بر یک مقابل این تیم یک گل زد و یک پاس گل داد و در مصاف با ذوب آهن و استقلال هم یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بود.

شکاری اما به دلیل دردی که در ناحیه مچ پا احساس می‌کرد، پس از حضور در دیدار برابر پیکان و نیروی هوایی عراق تصمیم به جراحی گرفت و حالا مدتی می‌شود که تمرینات خود را آغاز کرده و آماده بازگشت به ترکیب است.

از سوی دیگر باید به نام کاوه رضایی به عنوان یکی از بهترین مهاجمان یک دهه اخیر فوتبال ایران اشاره کرد. او که در ذوب آهن، استقلال و شالروآ درخشید، حالا در بازگشت درگیر چند مصدومیت جزئی شده و به همین دلیل خیلی فرصت بازی در ترکیب سپاهان و در میان ستاره‌های این تیم را به دست نیاورده است، اما امیدوارانه به آینده نگاه می‌کند.

تصویر

بی‌شک بازگشت این دو بازیکن و قرار گرفتن آنها در فرم ایده‌آل شرایط را برای مورایس در بخش هجومی دگرگون خواهد کرد و او با فراغ بال بیشتری دست به انتخاب ترکیب اصلی و البته انتخاب تعویض‌های خود در بازی‌های حساس پیش روی سپاهان در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خواهد زد.

نظرات بینندگان