شرایط فروش اقساطی شاهین در اردیبهشت 1403

کد خبر : ۳۲۸۴۶۲
شرایط فروش اقساطی شاهین در اردیبهشت 1403

خرید اقساطی شاهین در اردیبهشت 1403 با پیش پرداختی 339 میلیون تومانی و پرداخت ماهانه 14 میلیون تومان امکان‌پذیر است.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، خودروی شاهین توسط برخی شرکت‌ها به صورت اقساطی عرضه می‌شود. در یکی از این آگهی‌ها این خودرو در قالب اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه در اردیبهشت ۱۴۰۳ واگذار می‌شود.

در اقساط ۱۲ ماهه متقاضی باید ۲۹۴ میلیون تومان پیش پرداخت کند. همچنین ماهانه ۳۵ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۶۲۱ تومان به صورت اقساطی واریز کند.

در اقساط ۲۴ ماهه خریدار باید ۳۱۹ میلیون و ۵۳ هزار تومان پیش پرداخت واریز کند. همچنین ماهانه باید ۱۹ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۹۹۰ تومان به حساب شرکت واریز کند.

در روش بلندمدت فرد باید ۳۳۹ میلیون و ۸۹ هزار تومان پیش پرداخت بدهد. همچنین در ۳۶ ماه پرداختی ۱۴ میلیون و ۵۱۶ هزار تومانی داشته‌ باشد.

در این طرح فروش اقساطی خودرو به صورت فوری تحویل می‌شود. همچنین برای پرداخت اقساط به ضامن نیاز ندارد.

این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۴۳۴ میلیون تومان در کارخانه عرضه و در بازار آزاد بیش از ۷۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

ویژگی‌های فنی شاهین جی

این خودرو دارای موتوری با حجم ۱۵۰۳ سی‌سی است. پیشرانه موتور این خودرو ۱۵ توربو بوده که قدرتی ۱۱۰ اسب بخاری ایجاد می کند. این خودرو با ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۵ لیتر بنزین مصرف می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ شاهین جی ۱۳ ثانیه بوده و می‌تواند حداکثر سرعت خود را به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت برساند.

آپشن‌های شاهین جی

این خودرو آپشن‌هایی مانند سنسور عقب و هشدار کمربند راننده و سنسور فشار باد را دارد. همچنین در سیستم روشنایی از دیلایت، اتولایت، مه‌شکن جلو و عقب و چراغ بدرقه بهره‌مند است.

فرمان برقی حساس به سرعت، مانیتور ۷ اینچی و دوربین عقب،ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و تهویه اتومات، سانروف و آینه جانبی تاشو برقی از دیگر آپشن‌های این خودرو است.

نظرات بینندگان