شرکت نیکوشیمی بزرگترین فروشنده انواع اسانس و مواد شیمیایی

کد خبر : ۳۰۵۸۲۵
شرکت نیکوشیمی بزرگترین فروشنده انواع اسانس و مواد شیمیایی

شرکت نیکوشیمی از سال 1394 فعالیت خودرا در زمینه: فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، فروش اسانس های خوراکی و صنعتی، فروش تجهیزات آزمایشگاهی، پودر فلزات و محصولات مرک آلمان آغاز کرده است و در خدمت صنعت کشور است.

شرکت نیکوشیمی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خودرا در زمینه: فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، فروش اسانس های خوراکی و صنعتی، فروش تجهیزات آزمایشگاهی، پودر فلزات و محصولات مرک آلمان آغاز کرده است و در خدمت صنعت کشور است.

شرکت نیکوشیمی بزرگترین فروشنده انواع اسانس و مواد شیمیایی

شرکت نیکوشیمی چیست؟

شرکت نیکوشیمی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خودرا در زمینه: فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، فروش اسانس های خوراکی و صنعتی، فروش تجهیزات آزمایشگاهی، پودر فلزات و محصولات مرک آلمان آغاز کرده است و در خدمت صنعت کشور است. شرکت نیکوشیمی به مشتری های عزیز این تضمین می‌دهد که بعد از پرداخت وجه کالا در تهران بمدت ۱ ساعت در شهرستان ۱ روز کاری تحویل شما مشتری های عزیز شود. فروش پایان یک معامله نیست، بلکه آغاز یک تعهد است!

ا نواع اسانس نیکوشیمی :

اسانس کشمش

اساتس سیب

اسانس دوسیب

اسانس لیمو

گلیسیرین

اسانس بلوبری

اسانس عسل

اسانس سیب

اسانس کره

اسانس برنج

اسانس گل رز

اسانس گلاب

اسانس گل محمدی

و….

اسانس کشمش نیکوشیمی :

شرکت نیکو شیمی برای رفاه حال مشتریان خود، فروش اسانس کشمش را در سه نوع بسته بندی ارائه می دهد: یک لیتری، پنج لیتری و ده لیتری. فقط کافیست یک بار این اسانس شگفت انگیز را با خرید از ما امتحان کنید، کیفیت بالای این محصول بدون شک، شما را یکی از مشتریان ثابت شرکت نیکو شیمی خواهد کرد.

شرکت نیکو شیمی فعال در زمینه تولید اسانس‌های گیاهی و مواد خوراکی، امکان خرید اسانس کشمش را از طریق خرید اینترنتی اسانس کشمش برای مشتریان عزیز خود فراهم نموده است. شرکت نیکوشیمی بزرگترین فروشنده اسانس کشمش بصورت اینترنتی میباشد. اسانس کشمش نیکو شیمی را به قفسه ادویه جات خود اضافه کنید و ببینید چه عطر و طعم منحصر به فردی را به غذاهای شما اضافه می‌کند. نیکوشیمی، بزرگ‌ترین تأمین کننده اسانس کشمش در ایران، این محصول را با کیفیت بالا و در حجم‌های مختلف به فروش می‌رساند. تمام محصولات قبل از فروش مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، سپس وارد مرحله فروش می‌شوند. برای دریافت هرگونه اطلاعات در خصوص نحوه سفارش و نحوه دریافت این محصول، با مشاوران مجموعه نیکو شیمی ارتباط برقرار کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

شرکت نیکوشیمی بیشتر در چه زمینه ای فعالیت دارید :

شرکت نیکوشیمی بیشتر در زمینه ای انواع اسانس خوراکی و صنعتی - مواد شیمیایی فعالیت دارد

انواع مواد شیمیایی :

متانول

استون

گلیسیرین خوراکی

گلیسیرین صنعتی

اسید نیتریک

اسید سیتریک

اسید کلریدریک

اسید سولفوریک

کلر هندی

کلر ایرانی

و…

استون نیکوشیمی :

خرید و فروش استون (Acetone) در برندهای معروف metron کره با خلوص سفید می باشد؛ استون در بدن انسان‌ها به‌صورت طبیعی یافت می‌شود. البته مقدار آن بسیار کم است. در نیروگاه‌ها و آتش‌سوزی‌ها نیز شاهد تولید این ماده هستیم؛ اما سمی بودن مقادیر بالای آن سبب می‌شود تا این ماده برای انسان‌ها و حیوانات زنده، سمی باشد.

از این رو مراکز تولید و فروش استون نظیر شرکت نیکو شیمی، این ماده را به صورت ایمن، تولید و در بسته بندی‌های مطمئن به فروش می‌رسانند. در شرکت‌های تولید کننده این ماده، آزمایش‌های مختلفی بر روی محصولات تولید شده و یا وارداتی انجام شده و پس از تأیید کیفیت، به بازار عرضه می‌شوند. برند نیکو شیمی با تجهیز خط تولید خود به تجهیزات آزمایشگاهی مدرن، توانسته محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار صنایع گذاشته و تقاضای آنها را محقق کند.

متانول :

نیکو شیمی تامین کننده برجسته مواد شیمیایی و اسانس در ایران، متانول را با کیفیت و حجم بالا به فروش می‌رساند. می‌توانید برای خرید این محصول به سایت نیکوشیمی مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. ارسال به تمام نقاط کشور، تضمین کیفیت، مشاوره رایگان و قیمت مناسب از جمله مزیت‌های انتخاب این فروشگاه بزرگ اینترنتی است.

اسید نیتریک نیکوشیمی :

مجموعه نیکو شیمی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت های خرید و فروش مواد صنعتی و شیمیایی؛ مفتخر است که امکان خرید اینترنتی اسید نیتریک را با بالاترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب برای صنایع مختلف و کارگاه های صنعتی و فروشندگان گران‌قدر مهیا کرده است​. اگر درصد اسید نیتریک بالا ۸۰ باشد به آن اسید نیتریک دودزا می گویند.

واردات اسید نیتریک و فروش اسید نیتریک داخل ایران فقط توسط شرکت نیکوشیمی می باشد.

نظرات بینندگان