شیائومی از عینک هوشمند جدیدش رونمایی کرد

عینک هوشمند شیائومی به نام میجیا دارای دو دوربین و صفحه نمایش OLED است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، به تازگی شیائومی از عینک هوشمند خود با نام Mijia رونمایی کرد. براساس گزارش‌ها، این عینک مبتی بر فناوری واقعیت افزود و مشابه گوگل گلس است.

به گزارش سایت slashgear، عینک میجیا دارای یک نمایشگر میکرو OLED است که از طریق آن اطلاعات به کاربر نمایش داده می‌شود. همچنین این عینک یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ با وضوح کمتر ۸ مگاپیکسلی دارد. میجیا شیائومی از یک باتری ۱۰۲۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که طبق گزارش‌ها برای ضبط مداوم ۱.۵ ساعت با دوربین کافی است.

به گفته محققان عینک جدید شیائومی به دلیل وجود دوربین دوگانه باعث امنیت حفظ حریم خصوصی کاربران می‌شود. به علاوه مجهز به تثبیت کننده تصویر اپتیکال برای کمک به کاهش تاری و لرزش است. تصویر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده توسط شیائومی یک دوربین هوش مصنوعی را نشان می‎دهد که می‌تواند متون را انگلیسی و چینی ماندارین ترجمه کند.

از دیگر ویژگی‌های این عینک می‌توان به بلوتوث ۵.۰، وای فای، پشتیبانی از شارژ سریع از طریق شارژر مغناطیسی و قابلیت‌های مختلف واقعیت افزوده اشاره کرد. شیائومی قصد دارد عینک میجیا را از ۳ آگوست با قیمت ۳۷۰ دلار به بازار چین، عرضه کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.