رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

طلا و ارز جهشی شدند

در بازار ارز تهران و در میان معامله گران دلار شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ خبر توقف مذاکرات هسته ای برجسته بود. این خبر یک ضربه به بازار ارز و طلا وارد کرد و قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا ارایش صعودی به خود گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از اقتصادنیوز، در بازار ارز تهران و در میان معامله گران دلار شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ خبر توقف مذاکرات هسته ای برجسته بود. این خبر یک ضربه به بازار ارز و طلا وارد کرد وقیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا ارایش صعودی به خود گرفت. نرخ دلار شنبه از کانال ۲۶ هزار تومان عبور کرد. قیمت دلار دیروز ۴۲۰ تومان از عصر روز پنجشنبه گذشته بالا تر بود و با ۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان معامله شد. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار با ۹۷ تومان رشد بر روی ۲۴ هزار و ۴۷۲ تومان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قیمت درهم بالا رفت

نرخ حواله درهم در بازار ارز شنبه بالا رفت. قیمت درهم در بازار شنبه با ۶۰ تومان بالا رفت و با ۷ هزر و ۸۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۶ هزار تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود.

قیمت سکه صعود کرد

قیمت اونس طلا در بازاردیروز نوسان چندانی نداشت و با ۱۹۹۱ دلار معامله شد اما در بازار داخلی ایران همزمان با صعود دلار، قیمت طلا و سکه افزایش یافت. قیمت طلا ۱۸ عیار عصر دیروز با ۱ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان مبادله شد که نسبت به ۲ روز پیش رشد ۴ هزار و ۴۰۰ تومانی را نشان می دهد. قیمت سکه هم دیروز با ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شود. با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان به دست آمد. و اندازه حباب سکه هم و ۰.۸۲ درصد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.