فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی پایتخت در روز عید غدیر خم

ستاد مرکز معاینه فنی شهر تهران اعلام کرد: مراکز شهید آبشناسان، سراج، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت و فدائیان اسلام در روز عید سعید غدیر خم فعال است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، براساس اطلاعیه ستاد معاینه فنی شهر تهران این مراکز از ساعت هفت تا ۱۴ آماده خدمت رسانی هستند و شهروندان می‌توانند برای مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کنند. این سامانه در حال حاضر از طریق سامانه تهران من در دسترس است.

همچنین به زودی پذیرش در تعدادی از مراکز معاینه فنی که متعاقبا پیش از اجرا از طریق رسانه‌ها و پیامک اطلاع رسانی می‌شود، تنها از طریق نوبت دهی و مراجعه با تعیین وقت قبلی امکان پذیر خواهد بود.

هم اکنون ظرفیت ایجاد شده برای پذیرش از طریق نوبت دهی اینترنتی در مراکز معاینه فنی شهر تهران برای هزار دستگاه خودرو بوده که میزان آن براساس تقاضا قابل تغییر است.

براساس قانون وسایل نقلیه شخصی و دولتی از زمان تولید به مدت چهار سال از انجام معاینه فنی معاف هستند. لذا در حال حاضر وسایل نقلیه شخصی و دولتی تولید تیر ۱۳۹۷ و ماقبل مشمول معاینه فنی بوده و باید برای اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند. مطابق قانون معاینه فنی برای تمامی وسایل نقلیه الزامی است و موتورسیکلت‌ها نیز مشمول این قانون است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.