رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فیلم پرستاره «آمستردام» مخاطبان را ناامید کرد

درام پر ستاره «آمستردام» ساخته دیوید راسل در گیشه ناامیدکننده ظاهر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از صبا، درام پر ستاره «آمستردام» به کارگردانی دیوید اُ راسل که داستانش در نیمه اول قرن بیستم می گذرد، در اولین آخرِ هفته اکران خود در سینماهای آمریکا شکست خورد. این فیلم از ۳ هزار سالن سینمای آمریکای شمالی که در اختیار داشت تنها ۶ و نیم میلیون دلار فروش کرد. «آمستردام» که هزینه ساخته شدن آن ۸۰ میلیون دلار بوده است، نتوانست بر نقدهای بد منتقدان غلبه کند و در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شکست های امسال است. فیلم «آمستردام» به نویسندگی و کارگردانی دیوید اُ راسل فیلمساز نامزد ۵ جایزه اسکار از حضور بازیگرانی چون کریستین بیل، جان دیوید واشینگتن، مارگو رابی، آنیا تیلور جوی، رابرت دنیرو، رامی ملک، تیلور سوییفت، کریس راک، مایکل شانون، مایک میرز، زویی سالدانا، الساندرو نیولا، تیموتی اولیفانت و آندریا رایزبورو بهره می برد.

«لایل، لایل، کروکودیل» دیگر فیلم تازه‌وارد این آخرِ هفته گیشه آمریکا نیز با فروش ۱۱.۵ میلیون دلاری از ۴۳۵۰ سالن سینمایی ‌که در اختیار داشت، کمتر از حد انتظار عمل کرد. البته این میزان فروشِ این انیمیشن خانوادگی سونی که اقتباسی از کتاب محبوب کودکان است و داستان یک خزنده انسان‌نما را که آواز می‌خواند، روایت می کند با توجه به بودجه ۵۰ میلیون دلاری اش، برای استودیوی سازنده اش شکستی دردناک قلمداد نمی شود.

در این هفته، رتبه اول گیشه آمریکای شمالی برای دومین‌هفته متوالی به تریلر ترسناک کمپانی پارامونت با عنوان «لبخند» با فروش ۱۷.۶ میلیون دلار رسید. این فیلم به لطف تبلیغات مخاطب ها تنها ۲۲ درصد نسبت به هفته قبل افت فروش پیدا کرد که برای یک فیلم ترسناک، شگفت‌انگیز بود. «لبخند» تاکنون ۴۹.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۰ میلیون دلار در خارج از آمریکا فروخته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.