لیدی گاگا بازیگر نقش هارلی کویین می شود؟

لیدی گاگا در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور در فیلم Joker 2 با بازی واکین فینیکس برای بازی در نقش هارلی کویین است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی،‌ مدتی پیش بود که تاد فیلیپس با انتشار تصویری به‌صورت رسمی ساخت فیلم Joker 2 را تایید و اعلام کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش هارلی کویین در فیلم جوکر ۲ ممکن است مشخص شده باشد. هالیوودریپورتر گزارش داد که لیدی گاگا، بازیگر و خواننده محبوب آمریکایی در حال انجام مذاکرات اولیه با برادران وارنر برای حضور در فیلم Joker: Folie à Deux است. گفته می‌شود که گاگا احتمالا نقش هارلی کویین را در این فیلم بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

هالیوودریپورتر البته گزارش داد که هنوز توافقی بین دو طرف صورت نگرفته است و مذاکرات همچنان در مراحل اولیه قرار دارد. فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر ۲ را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. همچنین واکین فینیکس بار دیگر برای بازی در نقش جوکر در فیلم Joker: Folie à Deux باز خواهد گشت. علاوه‌براین، منابع THR می‌گویند که فیلم جوکر ۲ احتمالا یک فیلم موزیکال خواهد بود. در هر حال اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست.

اما نام Folie à Deux یا جنون مشترک به‌عنوان یک اختلال روانی تعریف می‌شود که این اختلال روانی معمولا بین دو یا گاهی حتی بیش از دو نفر که به لحاظ عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند، مشترک است. باتوجه‌به اینکه جوکر به داشتن روابط وابسته روانی به شخصیت‌هایی مثل بتمن و هارلی کویین معروف است، این عنوان می‌تواند برای دنباله فیلم جوکر مناسب باشد. این در حالی است که در دنیای سینمایی دی سی، مارگو رابی نقش هارلی کویین را بر عهده دارد و اخیرا در فیلم The Suicide Squad این نقش را بازی کرده است.

فیلم Joker توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۳۵/۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۸/۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. علاوه‌براین، فیلم Joker با عبور از فیلم Deadpool 2، به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در سراسر جهان تبدیل شد و همچنین فیلم جوکر اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی R به شمار می‌آید. لیدی گاگا طی این سال‌ها در آثاری چون فیلم Machete Kills، فیلم Sin City: A Dame to Kill For، سریال American Horror Story، فیلم A Star Is Born و اخیرا فیلم House of Gucci بازی کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.