رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لیگ‌ برتر فوتبال با وجود وضعیت قرمز تعطیل نمی‌شود

با وجود قرمز شدن ۸۸ شهر کشور از نظر شیوع ویروس کرونا که تعدادی از آن‌ها دارای تیم های فوتبال هستند، اما مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دو و سه کماکان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و تنها در صورتی با تعویق زمانی روبرو می‌شوند که تصمیم جدیدی از سوی مسئولان ذی‌ربط گرفته شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، روز گذشته بود که از سوی مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تهران و ۸۷ شهرستان دیگر کشور با وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا روبرو شدند و مجددا این پرسش مطرح شد که آیا با قرمز شدن تعداد زیادی از شهرهای کشور، مسابقات لیگ برتر فوتبال در نقاطی که تیم لیگ برتری دارند برگزار می شود و در عین حال سرنوشت لیگ های پایین تر از جمله لیگ یک، دو و حتی لیگ سه چه خواهد شد؟

بر اساس اعلام رنگ بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا، مشاغل دو، سه و چهار یعنی فعالیت مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در مناطق قرمز ممنوع است.

با این وجود فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ، از مسئولان ذی ربط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال را بدون حضور تماشاگران، اخذ کرده‌اند و در یک مقطع زمانی دیگر نیز که تهران با وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا روبرو شد، شاهد انجام مسابقات در ورزشگاه آزادی بودیم و علاوه بر این طی مدت اخیر نیز در برخی شهرهای کشور که با وضعیت قرمز در این زمینه روبرو شده‌اند، مسابقات لیگ برتر برگزار شده است که به طور مثال می‌توان به انجام مسابقات در آبادان یا اهواز اشاره کرد.

بر اساس اطلاع دقیق با توجه به مجوز اخذ شده در موضوع برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگر حتی در نقاط قرمز، هم‌چنان این رقابت‌ها طبق روال سابق برگزار خواهد شد و تنها در صورتی انجام مسابقات تیم ها با تعویق زمانی روبرو خواهد شد که تصمیم جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این رابطه گرفته و به سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال اعلام شود.

همچنین در این زمینه سازمان لیگ فوتبال ایران هر تصمیمی را مبنی بر برگزاری مسابقات یا تعویق مسابقات لیگ برتر خذ کند، نسبت به تسری آن به سایر لیگ ها از جمله لیگ یک، دو و سه اقدام خواهد کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.