رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مشارکت بانک توسعه تعاون در پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از مشارکت بانک در پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،‌ حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: عمل به مسئولیت اجتماعی همواره در برنامه ها و اقدامات این بانک جایگاهی ویژه دارد و بانک توسعه تعاون در راستای حرکت در مسیر توسعه ای خود امسال نیز همچون سال های گذشته حضور فعالی در پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و حمایت از خانواده آنان دارد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون همگام با شبکه بانکی در اقدام خیرخواهانه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد حضور یافته است و از طریق کمک نقدی بانک، شرایط برای فراهم سازی چندین زندانی جرائم غیر عمد فراهم گردیده است.

مهدیان گفت: اقدامات نیکوکارانه جایگاهی ویژه در جامعه دارد و به ویژه ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای احیای سنت‌های حسنه است.

وی افزود : احسان و نیکوکاری کارکردهای زیادی در عرصه‌های فردی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی دارد و قرابت و اشتراکات زیادی با امر تعاون در این خصوص وجود دارد همانطوریکه در آموزه های دینی و قرآن نیز به انجام کار نیک و تقوی، تعاون و همکاری تاکید فراوان شده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: دانش و تجربه نشان داده است اقتصاد و جامعه بر مدار اخلاق به نحو بهتر و مساعدتری به گردش در می‌آید و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه به گسترش اخلاق در جامعه و کاهش میزان جرائم کمک زیادی می کند.

وی با بیان این مطلب که مبنای فعالیت بانکداری توسعه ای کمک به اشتغال و ارتقای سطح رفاه عمومی در جامعه است خاطرنشان کرد : بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی توسعه ای توجهی ویژه به مسائل انسانی و اجتماعی و حل مشکلات افراد دارد.

مهدیان تاکید کرد: ما به عنوان یک نهاد مالی توسعه ای خود را مکلف به توانمندسازی جامعه می دانیم و از اقداماتی که در راستای توسعه باشد حمایت می کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.