معرفی و آموزش بردگیم شتر گاو پلنگ + جزییات کامل بازی

دوست دارین یک بازی جذاب و باحال بهتون معرفی کنیم. اگر جواتون آره هست پس با معرفی و آموزش بردگیم شتر گاو پلنگ همراه ما باشین.

اینتیتر – مینا کرمی؛ معمولا تصور آدم ها از برد گیم نشستن تعدادی افراد دور هم و سکوت برای تفکر و نقش های مخفی که قراره کشف کنیم هستش. اما بردگیمی که امروز میخوام بهتون معرفی کنم تمام تصوراتتون رو از بردگیم بهم میزنه.

بیشتر بخوانید:

توی این بازی باید حواستون به خودتون باشه که صدمه نبینید میشه گفت این بازی نمونه ی بارز ضرب المثل بازی اشکنک داره سر شکستنک داره هستش.

بردگیم شتر گاو پلنگ چیه؟

اسم این بازی شتر گاو پلنگه که براساس بازی Taco cat goat cheese pizza طراحی شده. این بازی جزء بازی های پارتی گیم یا بازی های مهمونی هستش. از دسته ی بازی معلومه که این بازی مخصوص جمع های دوستانه و خانوادگی هستش.

چطوری شتر گاو پلنگ بازی کنیم؟

قبل از شروع بازی اصلی ترین جمله ی بازی رو حفظ کنید : شتر گاو پلنگ شلنگ تخته

این بازی از پنج تا کارت اصلی و سه تا کارت فرعی و چند کارت یادآوری برای تقلب جمله ی اصلی تشکیل شده.

کارت های اصلی با تصویر های شتر، گاو، پلنگ، شلنگ، تخته و کارت های فرعی با تصویرهای تک شاخ،میگ میگ و کینگ کونگ هستن.

در ادامه برای اماده سازی بازی باید دور هم بشنید و کارت ها رو بر بزنید. به هر کسی به تعداد مساوی از کارت ها رو بدید. به طوری که نه خودش و نه بقیه از محتوای کارت ها باخبر بشن.

برای شروع بازی به ترتیبی که برای بازیکن ها مشخص کردین، کلمات جمله ی اصلی بازی رو که بالاتر نوشته بودیم رو به ترتیب بگین و همزمان با گفتن کلمه کارت هاتون رو، رو کنین و وسط بذارین به طوری که همه بازیکن ها کارت را ببینن. به طور مثال:

نفر اول میگه شتر

نفر دوم میگه گاو

نفر سوم میگه پلنگ

نفر چهارم میگه شلنگ

نفر پنجم میگه تخته

و همین طور ادامه میدین و دوباره جمله رو از اول تکرار می کنید. تا زمانی که کلمه ای که گفته میشه با کارتی که رو میشه یکسان باشه و حالا همه باید به سرعت دستاشون رو روی دسته ی کارت ها بزارن.

کسی که آخرین نفر دستش رو روی بقیه بزاره باید تمام کارت های وسط رو برای خودش برداره و بازی از بازنده اون دور ادامه پیدا میکنه و کلمات جمله اصلی به ترتیب گفته میشه.

در مواجهه با کارت های فرعی باید برای هر کدومشون حرکتی انجام بدین و بعد دستتون رو روی دسته ی کارت ها قرار بدین.

برای مواجه با تکشاخ: با ظاهر شدن این کارت دستتاتون رو بالا سرتون میبرین و بهم میزنین

برای مواجه با میگ میگ:جفت دستاتون رو دوبار روی میز یا پاهاتون رو بکوبین.

برای مواجه با کینگ کونگ: جفت دست هاتون رو مشت کنین و به قفسه سینه تون بکوبین.

نکته ی مهم در اجرای کارت های فرعی اینه که اگر کسی حرکت رو اشتباه انجام بده قبل از گذاشتن دست ها روی کارت همه ی کارت ها برای اون نفر میشه.

در اخر هر کس دسته ی کارت هاش تموم شد، برنده نیست و باید به بازی ادامه بده تا وقتی که نفر اول دستش رو روی دسته ی کارت ها بزاره تا برنده بشه اما ممکنه در این حین اشتباهی انجام بده و دوباره کارت های زیادی دستش بیاد و وارد بازی بشه.

بردگیم شتر گاو پلنگ

خوبی ها و بدی های بردگیم شتر گاو پلنگ

در آخر تنها ایرادی که میشه از این بازی گرفت، کیفیت کم کارت هاش هستش که به خاطر هیجان و سرعت بازی زود خراب میشن.

اما از مزایای بازی میشه به قیمت خوبش و زیبایی بصری و رنگارنگ بودن جعبه و کارت هاش و حجم کوچکش اشاره کرد که حجم کم اون باعث میشه خیلی راحت همه جا ببریدشون و حسابی از بازی کردن باهاشون لذت ببرین.

امیدوارم از این بازی خوشتون اومده باشه.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.