منتظر دوربین سلفی زیر نمایشگر در گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۲ نباشید

در حالی که شنیده می‌شود شرکت‌های مختلفی از جمله شیائومی روی فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر کار می‌کنند، به نظر می‌رسد اکثر گوشی‌های پرچمداری که سال آینده وارد بازار می‌شوند، همچنان دارای حفره مخصوص دوربین سلفی باشند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، طبق گفته یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی چینی ویبو، سال آینده میلادی هم همچنان شاهد استفاده از دوربین سلفی درون حفره نمایشگر باشیم. در توضیحات این منبع عنوان شده که اگر چه انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال جاری گوشی‌هایی با فناوری دوربین زیر نمایشگر به بازار عرضه شوند، اما اکثر گوشی‌های پرچمدار سال آینده از این فناوری دوربین چشم پوشی می‌کنند.

او همچنین اضافه کرد که برخی تولیدکنندگان گوشی برای اولین بار دستگاه‌های خود را با فناوری دوربین زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهند کرد و این فناوری هنوز به طور گسترده در بازار موبایل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در حال حاضر، برخی شرکت‌ها مانند شیائومی در حال کار روی دستگاه‌هایی با دوربین زیر نمایشگر هستند. به همین ترتیب، انتظار می‌رود سامسونگ نیز تا پایان تابستان سال جاری از یک گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر با وضوح بالا رونمایی کند.

در حال حاضر تمام اطلاعاتی که از سوی این منبع منتشر شده، به همین چند مورد خلاصه می‌شود. با این وجود نکات اشاره شده نیز به صورت رسمی تایید نشده‌اند، بنابراین برای اطلاعات دقیق بیشتر باید منتظر اخبار رسمی از سوی تولیدکنندگان باشیم.

اخیرا پتنتی از گوگل به نمایش درآمده بود که ایده متفاوت و جدیدی برای بهبود فناوری دوربین زیر نمایشگر ارائه کرده بود. با این وجود می‌توان گفت که گوگل نیز برای گوشی‌های آینده خود نیم نگاهی به فناوری دوربین زیر نمایشگر و حذف حفره مخصوص دوربین سلفی دارد. همچنین رندرهایی که اخیرا از گوشی می ۱۲ شیائومی ارائه شده، به دوربین زیر نمایشگر گوشی اشاره داشتند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.