رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نامه فدراسیون فوتبال تکلیف سرمربی تیم ملی را برای جام جهانی مشخص کرد

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان طی نامه‌ای به سازمان لیگ برنامه مسابقات لیگ برتر در فصل آینده را خواست.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، در روزهای گذشته پس از قرعه‌کشی جام جهانی، حرف و حدیث‌هایی مبنی بر احتمال تغییر در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

این مسائل حتی از مرزهای کشورمان هم خارج شده و به کشورهای همسایه و دورتر منتقل شد تا جایی که پس از جدایی کارلوس کی روش، برخی رسانه‌ها در این زمینه گمانه‌زنی کردند که شاید کارلوس کی‌روش بار دیگر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در دست بگیرد.

اما نامه‌ای که روز گذشته از فدراسیون فوتبال به کمیته مسابقات سازمان لیگ رسید این موضوع را به طور کلی رد کرد. نامه که در آن اسکوچیچ طی یک درخواست کتبی از طریق دبیرکل فدراسیون فوتبال از سازمان لیگ خواسته برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر بیست و یکم و تاریخ پایان دقیق آن را به اطلاع وی برسانند. وی همچنین برای برنامه‌ریزی اردوهای تیم ملی جهت حضور هرچه موفق تر در جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه تخمینی لیگ برتر بیست و دوم و تاریخ احتمالی شروع آن را نیز از کمیته مسابقات خواسته تا در این زمینه برای تیم ملی برنامه‌ریزی کند.

یکی از مسئولان سازمان لیگ در این باره گفت: «قرار است فردا این برنامه را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بدهیم تا به دست سرمربی کروات تیم ملی برسد. سپس منتظره جواب اسکوچیچ خواهیم بود تا درباره شرایط اردوی تیم ملی و تداخل احتمالی با برنامه فعلی و آینده لیگ بیست و دوم را بسنجیم. اگر این دو مورد با هم تداخل داشته باشد باید در جلسه ای رودررو بنشینیم و در این باره مشکلات پیش رو را برطرف کنیم تا لطمه ای به لیگ بیست و دوم و شروع آن همچنین به اردوهای تیم ملی در راه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وارد نشود.

با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد سرانجام تکلیف سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا این لحظه تقریبا مشخص شده و دراگان اسکوچیچ همچنان در رأس کادر فنی تیم ملی حضور خواهد داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.