همسر بنیانگذار گوگل که شایعه رابطه او با ایلان ماسک خبرساز شده کیست؟

زنی که گفته می شود دوستی چند ساله ایلان ماسک و سرگئی برین، بنیانگذار گوگل را خراب کرد، قبل از اینکه وکیل شود و با برخی از ثروتمندترین مردان جهان آشنا شود، در خلیج سانفرانسیسکو و در فقر بزرگ شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، نیکول شاناهان ۳۷ ساله، در دسامبر سال گذشته در نمایشگاه آرت بازل (Art Basel)، یک رویداد هنری چند روزه در میامی، رابطه کوتاهی با ماسک داشت، که باعث شد شوهرش در ژانویه درخواست طلاق بدهد. برین که ثروت خالص او ۹۵ میلیارد دلار تخمین زده می شود دلیل آن را اختلافات آشتی ناپذیر عنوان کرد، اما ظاهرا دلیل اصلی آن رابطه ماسک با نیکول بود.نیکول شاناهان کیست؟اکنون، منابع خبری می‌گویند، پس از درخواست طلاق برین، شاناهان برای طلاقش یک میلیون دلار می‌خواهد، بیشتر از چیزی که در دوران پیش از ازدواج با آن موافقت کرده است. رقمی که او در سر دارد با آنچه او در کودکی از سر گذرانده، زمانی که با کوپن‌های غذا زندگی می‌کرد و سعی می‌کرد به دو والدین بیکارش کمک کند، بسیار متفاوت است. او از آن زمان به‌خاطر کارهایی که در مبارزه برای اصلاح عدالت کیفری، کمک به بهبود محیط‌زیست و تحقیق در مورد طول عمر باروری زنان انجام داده است، به‌عنوان یک تغییر دهند و فردی موثر معرفی شده است.نیکول شاناهان کیست؟نیکول شاناهان در مصاحبه ای از چالش هایی که در کودکی با آن روبرو بود و اینکه چگونه آنها را به سمت کارآفرینی خود هدایت کرد گفت. او با توضیح اینکه چگونه پدرش در جوانی به اسکیزوفرنی دوقطبی مبتلا شد و مادرش یک مهاجر چینی بود که سعی می‌کرد به آمریکا برود، گفت: «به عنوان یک بچه، واقعاً باید می فهمیدم دنیا چگونه کار می‌کند.»نیکول شاناهان کیست؟او ادامه داد: «من در بیشتر دوران کودکی‌ام دو والدین بیکار داشتم، بنابراین نه تنها پول نداشتم، بلکه تقریباً هیچ راهنمایی درستی از جانب والدینم وجود نداشت و همانطور که می‌توانید تصور کنید با یک پدر بیمار روانی، هرج و مرج و ترس زیادی در زندگی وجود داشت.» او گفت که یاد گرفت به تنهایی زندگی خود را بسازد. شاناهان در سن ۱۲ سالگی با استفاده از میزهای اتوبوس و استفاده از اینترنت جدید درخواست های خود را برای کالج و شغل پیگیری می کرد. نیکول شاناهان کیست؟در سال ۲۰۰۳، او شروع به تحصیل در دانشگاه Puget Sound کرد، جایی که او مدرک لیسانس هنر را در اقتصاد و چینی ماندارین دریافت کرد. سپس در سال ۲۰۱۳ در دانشگاه ملی سنگاپور، قبل از شروع تحصیل حقوق در دانشگاه سانتا کلارا، به تحصیل در زمینه تجارت جهانی مالکیت معنوی و حقوق چین پرداخت. زمانی که او در اوایل ۲۰ سالگی خود بود، در شرکت RPX به عنوان متخصص ثبت اختراع، شغلی پیدا کرد، اما بعد از ۱۰ ماه، پس از اینکه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، کار را ترک کرد. شاناهان گفت که پس از آن دچار افسردگی شدید شد، وکالت را به کلی رها کرد و برای مدتی نزد عمه اش نقل مکان کرد.نیکول شاناهان کیست؟اما پس از مدتی، او توانست پاهایش را دوباره روی زمین بگذارد و حتی شرکت مدیریت خود را با قابلیت هوش مصنوعی، تأسیس کرد که سال گذشته آن را فروخت. او از آن زمان به بعد وقت خود را به Bia-Echo، یک شرکت سرمایه گذاری که او تأسیس کرده است، اختصاص داده است که پول را به سازمان هایی که از طول عمر باروری، اصلاح عدالت کیفری و حفظ یک سیاره سالم و قابل زندگی حمایت می کنند، واریز می کند. شاناهان قبلاً از طریق سازمان همسرش، بنیاد خانواده سرگی برین، از این اهداف حمایت کرده بود، اما در سال ۲۰۲۰، زمانی که این بنیاد را تأسیس کرد، کار روی این اهداف را خودش آغاز کرد. علاوه بر اینها، شاناهان به عنوان عضو آکادمیک کد X، مرکز انفورماتیک حقوقی استنفورد –یک مرکز مشترک بین دانشکده حقوق استنفورد و علوم کامپیوتر- کار کرده است.

نیکول شاناهان و سرگی برین در یک مراسم عروسی ساده در ۷ نوامبر ۲۰۱۸ ازدواج کردند. آنها بعداً پس از سال‌ها تحمل مشکلات باروری که شاناهان علناً در مورد آن صحبت کرده است، فرزندی به دنیا آوردند. اما در ماه ژانویه، برین پس از اینکه ظاهراً از دوستی او با ماسک مطلع شد، از همسرش درخواست طلاق داد. برین به اختلافات آشتی ناپذیر در اوراق طلاق اشاره کرد و خواست که حضانت فرزندشان را به عنوان بخشی از ترتیبات طلاق به اشتراک بگذارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.