واتس‌اپ فرایند فوروارد کردن پیام‌ها را دشوارتر کرد

واتساپ برای کاهش انتشار متن‌های غیرواقعی فرایند فوروارد پیام‌ها را سخت‌تر کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پلتفرم‌های پیامرسان مانند واتساپ، انتشار اطلاعات نادرست می‌تواند بیداد کند، زیرا مردم پیام‌هایی را ارسال و دریافت می‌کنند که ممکن است دقیق نباشند. این مسئولیت بر عهده کاربر است که باید تشخیص دهد که یک پیام واقعی است یا نه و آیا می‌خواهد آن را با دیگران به اشتراک بگذارد یا خیر.

با این حال، واتساپ سعی کرده است با ایجاد محدودیت‌هایی برای پیام‌های فوروارد شده و همچنین برچسب‌گذاری پیام‌هایی که بار‌ها فوروارد شده‌اند، از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کند. اکنون با توجه به WABetaInfo، به نظر می‌رسد که واتساپ محدودیت‌های بیشتری را برای متون فوروارد شده اعمال کرده است.

طبق آخرین نسخه بتای اندروید این اپلیکیشن، به نظر می‌رسد واتساپ محدودیت بیشتری برای پیام‌های فوروارد شده در نظر گرفته است که در آن پیام‌ها تنها می‌توانند در یک زمان به یک چت گروهی ارسال شوند. این بدان معنا نیست که کاربران نمی‌توانند پیام‌ها را به چند چت گروهی ارسال کنند، اما باید به‌جای انتخاب همزمان همه چت‌های گروهی، این کار را به صورت دستی انجام دهند.

احتمالاً با دشوار کردن فوروارد همزمان به چندین چت گروهی، واتساپ ممکن است کاربران را از ارسال انبوه پیام‌های خود منصرف کند که امیدواریم به نوبه خود بتواند از انتشار اطلاعات نادرست بکاهد. اینکه آیا این یک راه حل موثر است یا نه، باید دید، اما این چیزی است که می‌تواند در به روز رسانی بعدی واتساپ ظاهر شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.