پشت پرده راز قرارداد ۱۶۵ میلیون این ستاره با استقلال

کد خبر : ۲۶۰۳۲۴
پشت پرده راز قرارداد ۱۶۵ میلیون این ستاره با استقلال

مبلغ قرارداد سعید مهری با استقلال ۱۶۵ میلیون ثبت شده که این موضوع واکنش هایی را در پی داشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، پس از حکم کمیته انضباطی علیه سپاهان و کسر چهار امتیاز از این باشگاه، حالا دیگر تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که به نظر می آید هزینه زیادی را در بازار نقل و انتقالات متقبل شده اند، در مظان اتهام قرار گرفته اند که یکی از این تیم ها، استقلال است.

گفته می شود که قرارداد سعید مهری با استقلال مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان ثبت شده که پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد این موضوع صحت دارد اما اینکه چرا باشگاه استقلال برای هافبک خود این رقم عجیب را به ثبت رسانده، یک علت خاص دارد.

پس از فسخ قرارداد مهری، او مذاکراتی با مدیران استقلال داشت تا به این تیم بازگردد و با وجود برگزاری هفته اول مسابقات، اما توافقی حاصل نمی شد. در این میان از کادرفنی تیم ملی به این بازیکن پیام داده شد که اگر در ترکیب تیمش به میدان نرود، فیفا دی شهریور ماه را از دست می دهد.

در نتیجه مهری برای اینکه از مسابقات دور نباشد و تیم ملی را نیز از دست ندهد، در نهایت با مدیران استقلال به توافق رسید ولی از آنجایی که سقف باشگاه استقلال کمتر از یک میلیارد خالی بود، مدیران تصمیم گرفتند تا قرارداد مهری را با مبلغ کمی در حدود ۱۶۵ میلیون تومان به ثبت برسانند.

با این حال، طرفین توافق نامه ای را امضا کرده اند که به محض خالی شدن لیست تیم و کاهش مبلغ قرارداد دیگر بازیکنان، باشگاه استقلال قرارداد مهری را اصلاح کرده و طرفین بر سر مبلغی به توافق نهایی برسند. این موضوع سبب شده بود تا اینگونه برداشت شود که آبی پوشان برای رعایت سقف قرارداد تخلف کرده اند که این موضوع صحت ندارد.
حتی علی خطیر نیز در برنامه فوتبال برتر از سعید مهری تشکر کرد که اکنون مشخص می شود علت این موضوع، همکاری هافبک خط میانی آبی ها با مدیریت باشگاه بوده و او حاضر شده است قراردادش را با مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان ثبت کند تا کارت بازی او صادر شده و برای استقلال به میدان برود ولی طبیعتا در روزهای آینده و پس از کاهش کلی قرارداد بازیکنان تیم، مبلغ قرارداد مهری نیز اصلاح می شود.

نظرات بینندگان