رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیوستن چهار بازیگر دیگر به فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

بازیگری با سابقه‌ی حضور در سری فیلم Twilight، یکی از نقش‌آفرین‌های حاضر در مرد ایرلندی و دو خواننده و آهنگ‌نویس به تیم بازیگران فیلم Killers Of The Flower Moon مارتین اسکورسیزی اضافه شدند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو دو تن از بازیگرهای بسیار شناخته‌شده‌ی فیلم Killers Of The Flower Moon هستند و جسی پلمونز وظیفه‌ی نقش‌آفرینی در جایگاه شخصیت اصلی اثر مورد بحث را برعهده دارد. حالا می‌دانیم ویلیام بلو، یکی از بازیگرهای سری فیلم گرگ و میش در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی نقش هنری رون را بازی می‌کند. لوئیس کانسلمی، بازیگر فیلم The Irishman هم نقش کلسی موریسون را در فیلم Killers Of The Flower Moon بازی خواهد کرد. البته اطلاعات اندک بیشتری هم راجع به نقش‌های نام‌برده در دسترس هستند. اما از آن‌جایی که باتوجه‌به کتاب منبع اقتباس عملا بخشی از داستان را اسپویل می‌کنند، در این خبر اشاره‌ای به آن‌ها نمی‌شود.

این وسط شاید عجیب‌ترین خبر جدید مربوط‌به فیلم Killers Of The Flower Moon برای برخی از سینمادوست‌ها پیوستن جیسون ایسبل و استرگیل سیمپسون به آن باشند. زیرا هر دو نفر در اصل خواننده و نویسنده‌ی آهنگ هستند و سابقه‌ی بازیگری اندکی دارند. در همین حین رئیس سرخ‌پوست‌های اوسیج وایومینگ از پرداختن به چنین افرادی در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی ابراز خوشحالی کرد.

داستان کتاب منبع اقتباس به گروهی از سرخ‌پوست‌ها و ساکنین بومی آمریکا می‌پردازد که در زمین‌های اوکلاهما نفت را یافتند. درحالی‌که عملا به سمت این زمین‌ها پس زده شده بودند تا بدترین زندگی را تجربه کنند. در نتیجه وقتی ناگهان این افراد به ثروت رسیدند، قتل‌های زنجیره‌ای به راه افتادند تا هر ۱۸۴ سرخ‌پوست را بکشند و پول‌ها را بدزدند. این فیلم ماجراهای فراوانی را پشت سر گذاشت. از زمانی‌که نتفلیکس می‌خواست با ۲۱۵ میلیون دلار بودجه آن را بسازد و ناگهان اپل با پیشنهاد بهتر از راه رسید تا زمانی‌که نقش‌ها عوض شدند و اریک راث رسما نیمی از فیلم‌نامه را برای جلب رضایت دی‌کاپریو تغییر داد.

با اینکه شرکت پارامونت پیکچرز هم در تولید فیلم Killers Of The Flower Moon نقش دارد، بخش قابل توجهی از بودجه‌ی آن توسط اپل تأمین می‌شود. در نتیجه فیلم جدید مارتین اسکورسیزی بزرگ در اصل به اپل تی‌وی پلاس تعلق دارد و پس از اکران سینمایی، فقط از این شبکه‌ی آنلاین پخش می‌شود. اثر نام‌برده با بودجه‌ی بسیار زیاد نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار پروسه‌ی ساخت خود را پشت سر خواهد گذاشت. فیلم Killers Of The Flower Moon همچنان در مرحله‌ی پیش‌تولید است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.