کسر امتیاز از پرسپولیس، نمایش است | ای کاش جریمه‌ها را صرف ورزشگاه آزادی کنند

کد خبر : ۲۷۱۳۵۵
کسر امتیاز از پرسپولیس، نمایش است | ای کاش جریمه‌ها را صرف ورزشگاه آزادی کنند

بهنام طاهرزاده، پیشکسوت پرسپولیس درباره کسر ۴ امتیاز از سرخپوشان اظهار کرد: همه این داستان‌ها را درست می‌کنند که تیم‌ها اعتراض کنند و فقط جریمه نقدی بگذارند و امتیازات را برگردانند و سپاهان به صدر جدول برگردد. این یک بازی است که راه انداختند که نتیجه‌اش به این صورت می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، بهنام طاهرزاده، پیشکسوت پرسپولیس درباره کسر ۴ امتیاز از سرخپوشان اظهار کرد: همه این داستان‌ها را درست می‌کنند که تیم‌ها اعتراض کنند و فقط جریمه نقدی بگذارند و امتیازات را برگردانند و سپاهان به صدر جدول برگردد. این یک بازی است که راه انداختند که نتیجه‌اش به این صورت می‌شود.

به نظرم اگر می‌خواستند چنین امتیازاتی را کم کنند باید خیلی امتیاز از تیم‌های حریف کسر می‌کردند. یک دفعه داستان جدید به وجود می‌آورند که همه هنگ می‌کنند که به خاطر یک بازیکن خارجی از پرسپولیس امتیاز کم کردند. آن‌ها دیدند در نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس چیزی گیرشان نمی‌آید به یک بازیکن خارجی گیر دادند که تیم استقلال هم از این بازیکنان و مربیان خارجی زیاد داشته است.

او افزود: به نظرم کسر امتیاز از پرسپولیس مسخره‌بازی، شو و نمایش است. درویش درست گفت که یک شو و داستانی راه انداختند که در نهایت ۴ امتیاز به سپاهان برگردانند و یک جریمه نقدی شوند. خیلی خوب پول درمی‌آورند و از ۲ تیم تاکنون ۵۰ میلیارد تومان به دست آوردند. بالاخره دکانی باز شده است و سفره چرب و چیلی هم داخلش هست و قبلا جریمه‌ها ۵۰ الی ۳۰۰ میلیون بود الان به ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

حالا این پول‌ها در کجا هزینه می‌شود و صرف چه کار‌هایی می‌شود این یک مقدار جای سوال دارد. کاش این پول‌هایی که می‌گیرند هزینه چمن استادیوم آزادی و فوتبال کنند که حداقل این وضعیت آبرویزی در بازی پرسپولیس و النصر پیش نیاید.

طاهرزاده تصریح کرد: در بازی با النصر بازیکنان ما خودزنی کردند و یک بازیکن به خاطر وضعیت چمن آزادی آسیب دید، اما دیدیم زمانی که پرسپولیس در زمین خوب الدحیل بازی کرد توانست این تیم را شکست بدهد. متاسفانه یک بازی مسخره‌ای راه انداختند که دستشان رو شده است و همه می‌شناسند. قدرت در دستشان است و کسی نمی‌تواند این‌ها را برکنار کند. کاش این مدیریت یک حرکتی برای فوتبال کند زمین مناسب و ورزشگاه خوبی درست کنند تا آبروریزی نشود. امیدوارم هر چه به صلاح فوتبال ایران است، رخ بدهد.

نظرات بینندگان