رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کلاهبرداری ۳۰۰ هزار یورویی از رونالدو

یکی از کارمندان آژانس مسافرتی در پرتغال مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار یورو از کریستیانو رونالدو، ستاره جدید منچستریونایتد، کلاهبرداری کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، یکی از نشریات کشور پرتغال مدعی شده که رونالدو به همراه چند نفر دیگر از چهره‌های سرشناس فوتبال این کشور مانند ژرژه مندز، نانی و مانوئل فرناندز هدف کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

کارمند ۵۳ ساله یکی از آژانس‌های مسافرتی از کارت اعتباری و رمز عبور ستاره یونایتد استفاده کرده تا هزینه ۲۰۰ سفری را پرداخت کند که این بازیکن هرگز در آنها حضور نداشت. روزنامه ژورنال دی نوتیسیاس روز یکشنبه از این راز پرده برداشت.

در این خبر همچنین به این موضوع اشاره شده که کریستیانو بعضی از مدارکش را به متهم سپرده بود و به هیچ وجه از اتفاقاتی که در جریان بود اطلاعی نداشت. این کلاهبرداری در فاصله فوریه ۲۰۰۷ تا جولای ۲۰۱۰ رخ داده بود.

با این حال گفته می‌شود که رونالدو تنها قربانی کارمند این آژانس مسافرتی نبوده است. پیش از این که این شرکت از جرم کارمندش مطلع شود، او اقدام به کلاهبرداری مشابه از چند چهره شناخته شده دیگر در فوتبال پرتغال نیز کرده بود. گفته می‌شود نانی، بازیکن سابق تیم ملی، به همراه مانوئل فرناندز، بازیکن سابق والنسیا، نیز در بین قربانیان او دیده می‌شوند و ژرژه مندز، مدیربرنامه کریستیانو رونالدو، نیز در این رسوایی ضرر کرده است. گفته می‌شود مبلغ دزدیده شده از این افراد بدون اطلاع آنها حدود ۳۵۰ هزار یورو بوده است.

زنی که دست به این اقدام زده در سال ۲۰۱۷ توسط دادگاهی در پورتو محاکمه شده و از آن زمان با عفو مشروط آزاد است اما تحت مراقبت قرار دارد. او همچنین با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه در حال بازگرداندن این مبالغ است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.