رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

یک ایده جالب برای رونالدوی گلزن

کریستیانو رونالدو دقیقاً همان چیزی است که آرسنال به آن نیاز دارد، زیرا گل نزدن‌شان رویای بودن در بین ۴ تیم برتر را از بین برده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی،‌ به گفته ایان رایت اسطوره باشگاه آرسنال، کریستیانو رونالدو دقیقاً همان چیزی است که تیم محبوبش به آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

توپچی‌ها کم‌کم شاهد محو شدن رویای لیگ قهرمانان هستند زیرا قدرت گلزنی خود را از دست داده‌اند. میکل آرتتا تیمش را از بدترین شروع فصل به سمت کسب جایگاهی در بین چهار تیم نخست هدایت کرد. اما باختهای متوالی باعث شد به رده ششم و پایین‌تر از تاتنهام و منچستریونایتد سقوط کنند و ممکن است به کلی از رقابت‌های اروپایی خارج شوند.

اسطوره توپچی‌ها، ایان رایت، معتقد است رونالدو همان بازیکنی است که تیم قدیمی‌اش به شدت به آن نیاز دارد. رایت گفت: «او به تنهایی ۱۳ امتیاز از گلهایی که برای آن‌ها به ثمر رسانده، به‌دست آورده است. این دقیقاً همان چیزی است که آرسنال به آن نیاز دارد، زیرا اگر او برای یونایتد بازی نمیکرد، آنها به جایی که هستند نزدیک نمی‌شدند. هزینه می‌کنید و تحویل می‌گیرید. او شگفت‌انگیز است.»

رونالدو در این فصل ۱۵ بار در لیگ برتر گلزنی کرده، از جمله هت‌تریک در پیروزی ۳-۲ مقابل نوریچ در روز شنبه. تعداد گل‌های هیچ بازیکنی در آرسنال هنوز در این فصل دورقمی نشده، و خشکسالی گل‌های‌شان مانع رسیدن به آرمان‌های آن‌ها در لیگ برتر شده است.

آرتتا در ماه ژانویه تصمیم گرفت پیرامریک اوبامیانگ را اخراج کند، بدون اینکه جایگزینی برای او در نظر گرفته باشد. آرسنال در ۵ بازی اخیر خود فقط ۲ گل زده و ۸ گل دریافت کرده است.

اگر توپچی‌ها در بازیهای باقیمانده خود پیروز شوند در تعداد امتیازات با اسپرز رده چهارمی برابر می‌شوند. اما از آنجایی که گل زدن برای آن‌ها مشکل شده، به نظر میرسد که قمار نقل و انتقالات ماه ژانویه آنها نتیجه معکوس داشته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.