۴ بازیکن استقلال در آستانه دعوت به تیم ملی ایران

کد خبر : ۲۶۸۲۱۶
۴ بازیکن استقلال در آستانه دعوت به تیم ملی ایران

به خاطر برنامه‌ریزی عجیب و غریب، لیگ برتر ما مدت‌ها در خواب فرو رفت و حالا هم پس از برگزاری هفته هفتم دوباره شاهد یک وقفه دیگر خواهیم بود چون تیم ملی می‌خواهد با استفاده از فرصت فیفا دی راهی اردن شده و در تورنمنت چهار جانبه این کشور حضور پیدا کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، به خاطر برنامه‌ریزی عجیب و غریب، لیگ برتر ما مدت‌ها در خواب فرو رفت و حالا هم پس از برگزاری هفته هفتم دوباره شاهد یک وقفه دیگر خواهیم بود چون تیم ملی می‌خواهد با استفاده از فرصت فیفا دی راهی اردن شده و در تورنمنت چهار جانبه این کشور حضور پیدا کند. بدون شک امیر قلعه نویی در میان بازیکنان داخلی نگاه ویژه‌ای را به نفرات استقلال و پرسپولیس معطوف خواهد کرد. البته وضعیت پرسپولیسی‌ها تا حد زیادی مشخص است و تقریباً از همین حالا به اندازه ۷۰ درصد می‌توان حدس زد که کدام یک از سرخپوشان جهت همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها مسافر خواهند شد ولی تکلیف استقلال و بازیکنانش تا حد قابل ملاحظه‌ای نامشخص است و هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت چه کسانی راهی جام ملت‌ها می‌شوند. بدون هیچ شک و تردیدی نفراتی که از استقلال برای تورنمنت اردن به تیم ملی دعوت می‌شوند شانس بیشتری برای حضور در آسیا ۲۰۲۳ پیدا خواهند کرد و افرادی که فراخوانده نشوند نیز اگرچه هنوز شانس خواهند داشت ولی شرایطشان قطعاً دشوارتر می‌شود.

شانس چهار گانه

در میان بازیکنان کنونی استقلال ۴ بازیکن شانس دارند که برای اردوی اردن فراخوانده شوند. حسین حسینی سنگربان استقلالی‌ها که همراه با تیم ملی امید به بازی‌های آسیایی رفته بود، حتماً شانس دعوت شدن خواهد داشت. البته این اتفاق قطعی نیست ولی با توجه به سابقه حسینی و اینکه برای بازی با بلغارستان و آنگولا دعوت نشد تا به بازی‌های آسیایی برود، هیچ بعید نیست که در این اردو فراخوانده شود. به طور کلی کاپیتان اول استقلال رقبای بسیار سرسختی جهت حضور در جام ملت‌ها خواهد داشت. محمدحسین مرادمند و مهرداد محمدی نیز نفرات دیگری هستند که شانس خوبی برای دعوت به تورنمنت اردن دارند. مرادمند در اردوی قبلی هم حضور داشت ولی شرایط مهرداد محمدی تفاوت دارد این بازیکن کم کم به ترکیب ثابت استقلال اضافه شد و نمایش خوبی ارائه کرد. در میان استقلالی‌ها، شرایط روزبه چشمی بابت دعوت شدن به تیم ملی بهتر از سایر نفرات است. بازیکنی که سابقه حضور در دو جام جهانی و گلزنی در این عرصه را دارد و می‌توان از حالا برایش شانس خوبی را متصور شد.

نگاه ویژه

مهمترین معمای استقلالی‌ها در حال حاضر، بحث دعوت شدن یا نشدن حسین حسینی است. هواداران استقلال قاطعانه می‌گویند امیر قلعه نویی باید نگاه ویژه‌ای به او داشته باشد اما منتقدان نیز بر این باورند که با وجود سایر سنگربانان آماده در لیگ برتر، هیچ دلیلی ندارد حسینی برای تورنمنت چهار جانبه اردن فراخوانده شود.

نفرات کم شانس و جامانده

شرایط هفته‌های آغازین فصل جاری به گونه‌ای رقم خورد که دو بازیکن استقلال حالا شانس به مراتب کمتری برای حضور در تیم ملی و سفر به جام ملت‌ها دارند. قطعاً آرمین سهرابیان و سعید مهری برای تورنمنت اردن از استقلال دعوت نخواهند شد چون نمایشی از آنها ندیده‌ایم و باید به امیر قلعنویی بابت دعوت نکردن از آنها کاملاً حق داد. این وسط مهدی مهدی‌پور می‌ماند که هنوز اندکی شانس برای ملی پوش شدن دارد. حالا باید تا یکشنبه هفته آینده صبر کنیم و ببینیم در نهایت چند استقلالی به لیست امیر راه پیدا خواهند کرد.

نظرات بینندگان