یک شهروند ایرانی مدعی شد: انفجار هیروشیما و ناکازاکی دروغ تاریخی است | انیشتین و اوپنهایمر دروغ گفتند تا ملت ها را کنترل کنند

کرامت سلیمی، شهروند ایرانی در گفتگویی با رسانه خبری این تیتر ادعا کرد که انفجار هیروشیما و ناکازاکی دروغ تاریخی است و انیشتین و اوپنهایمر دروغ گفتند تا ملت ها را کنترل کنند.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ چندی پیش مطلبی با عنوان کدام کشورها سلاح هسته ای دارند در این تیتر منتشر شد. این مطلب مورد توجه یکی از مخاطبانمان قرار گرفت و او طی نظراتی اعلام کرد، شواهدی وجود دارد که نشان میدهد ساخت سلاح های هسته ای و موضوع اورانیوم غنی شده صحت ندارد و یک دروغ بزرگ برای کنترل ملت هاست.

به دنبال نظرات جنجالی که کرامت سلیمی، مخاطب این تیتر داشت، خبرنگار ما با او درباره این ادعا، شواهد و اسنادی که برای اثبات این مدعا دارد به گفتگو نشست که در ادامه می خوانید.

سلاح هسته ای دروغ است | اورانیوم غنی شده تضاد ریاضی دارد

کرامت سلیمی از اساس امکان ساخت سلاح هسته ای را زیر سوال می برد و معتقد است که اورانیوم غنی شده تضاد ریاضی دارد و شدنی نیست. او بیان می کند: بنده تا به حال ندیده ام یک دکترای انرژی هسته ای برای اثبات وجود بمب اتمی جز استناد به هیروشیما و ناکازاکی حرف دیگری برای گفتن داشته باشد. و اگر کسی به آنها بگوید سلاح هسته ای دروغ است به جای اثبات وجود آن شدیدا ناراحت و عصبانی می شوند و شاید اگر می توانستند آن فرد را کتک هم می زدند.

او ادامه میدهد: هیچکدام شان نمیتوانند به این سوال جواب بدهند که اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ده ها هزار تن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می شود. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود و نمی توانند بگویند که اگر بمب اتمی تبدیل جرم به انرژی است، فقط باید یک تابش قوی ایجاد شود و هیچ قارچ و پسماند و خاکستر و دود و شعله ای نباید وجود داشته باشد. هیچکدام شان نمی توانند به این سوالات پاسخ دهند که جنس قارچ به اصطلاح اتمی از چیست و چه سرنوشتی پیدا می کند.

سلیمی می گوید: چرا تمام انفجارات جه انفجار مواد منفجره معمولی و چه انفجارات به اصطلاح اتمی قارچی شکل هستند؟ معنی تبدیل جرم به انرژی چیست و چه شکلی دارد؟ انرژی که قابل دیدن نیست و همراه ماده مفهوم دارد و به صورت مجرد و خالص معنایی ندارد. طبق گفته خودشان در انفجار اتمی تا ده ها کیلومتر نابود میشه و اشعه های ناشی از آن هر چیزی رو از بین می برد، پس عکس و فیلمهای هیروشیما و ناکازاکی و سایر عکس و فیلمهای آزمایشات به اصطلاح هسته ای را چه کسی گرفته است؟ چرا عکاس زنده مانده است؟ همچنین خودشان گفته اند بمب هیروشیما در ارتفاع ۴۵۰ متری زمین منفجر شده پس چرا قارچ ایجاد شده روی زمین است؟

انفجار هیروشیما و ناکازاکی دروغ تاریخی است

سلیمی در پاسخ به سوال خبرنگار اینتیتر مبنی بر اینکه هیروشیما و ناکازاکی تنها با انفجار دو بمب هسته ای نابود شدند و باقی انفجارها در طی تاریخ که نابودی عظیمی را به دنبا داشتند با انفجار بیش از ۱۰۰ ها بمب بوده، می گوید: دروغ است و روایت دروغی از هیروشیما و ناکازاکی شده و بیش از یک بمب بر سر این شهرها ریخته شده است. از آنجایی که خانه های این شهر ها از مواد پلاستیکی و پلیمری بوده انفجار خرابی های بیشتری را بر جای گذاشته است.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر رد سایه های به جا مانده از انسان ها بر دیوار این دو شهر بر اثر انفجار هسته ای به خبرنگار ما می گوید: اصلا در آن زمان بر مبنای ادعاهای خودشان که این مواد همه چیز را نابود می کند امکان تصویر برداری وجود نداشته است. در نتیجه تمامی این موارد ساختگی هستند.

کرامت سلیمی با استناد به تصاویری از انفجارهای بیروت که در سال ۲۰۲۰ با مواد ۲۷۵۰ تن آمونیوم نیترات و هیروشیما که در سال ۱۹۴۵ با اورانیوم غنی شده صورت گرفت، می گوید که جنس انفجارهای هیروشیما و بیروت از یک نوع بوده  و در واقع انفجار هیروشیما یک انفجار معمولی در مقیاس زیاد مواد منفجره متعارف بوده است و اورانیوم غنی شده ای در کار نیست.

انفجار هیروشیما و ناکازاکی

انیشتین و اوپنهایمر دروغ گفتند تا ملت ها را کنترل کنند

کرامت سلیمی می گوید: انیشتین و اوپنهایمر درباره انرژی هسته ای و ساخت سلاح هسته ای به ملت ها دروغ گفتند و با این دروغ می خواستند ملت ها را کنترل کنند. انیشتین یک فرمول قلابی یعنی رابطه تبدیل جرم به انرژی را ارائه داد که دارای تضاد است. طبق گفته مدعیان دانش هسته ای و محاسبات مبتنی بر فرمول قلابی انیشتین یعنی رابطه تبدیل جرم به انرژی از شکافت هر گرم ماده رادیواکتیو در حدود بیست میلیون کیلو کالری انرژی آزاد می‌شود که با انفجار سی و سه تن تی ان تی برابر است. یعنی اگر حتی یک هزارم گرم (۰.۰۰۱ ) ماده رادیو اکتیو را به یک فرد تزریق کنیم یا از راه دهان وارد بدنش کنیم این مقدار ماده رادیواکتیو وارد شده به بدن فرد معادل با سی و سه کیلوگرم تی ان تی است و با توجه به اینکه بنا به گفته همین مدعیان دانش هسته ای نیمه عمر رادیو داروها کوتاه و در حد یک ساعت تا ۶ ساعت می باشد، یعنی اگر از رادیو دارویی استفاده شود که نیمه عمر آن یک ساعت است در هر دقیقه به اندازه انفجار حدود نیم کیلو تی ان تی در بدن بیمار گرما آزاد می شود. که این مقدار گرما فرد را نابود می کند. ( در هر ثانیه معادل انفجار حدود ۹ گرم تی ان تی در بدن بیمار گرما آزاد می شود). پس امکان تزریق یا خوراندن داروی هسته ای یا رادیو دارو ( در صورت واقعی بودن رادیو دارو) وجود ندارد.

او ادامه می دهد: در واقع آنچه به عنوان رادیو دارو مطرح می شود چیزی جز داروهای شیمیایی نیستند و فقط عنوان هسته ای را به این داروها می دهند تا پول بیشتری از بیماران ناآگاه و ساده دل بگیرند. یک مورد مهم تر اینکه امکان نگهداری چنین دارویی وجود ندارد. در عکسهایی که از رادیو دارو منتشر شده یک ظرف شیشه ای محتوی مایعی که محتوی رادیو دارو است را نشان می دهند. مقدار گرمای آزاد شده توسط رادیو داروی ادعا شده آنقدر زیاد است که نمی توان رادیودارو را در یک ظرف شیشه ای محتوی یک مایع نگهداری کرد و مایع سریعا بخار شده و ظرف شیشه ای را به شکل انفجاری خواهد شکست. پس با ناآگاهی و زودباوری ملتها دروغی به عنوان رادیو دارو را هم به آنها باور داده و به آنها تحمیل نموده و جیب بیماران از واقعیت بی خبر را خالی می کنند.

چرنوبیل نیز یک داستان سرایی دیگر است

سلیمی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه در ارتباط به فاجعه چرنوبیل چه نظری دارد،‌ میگوید: چرنوبیل نیز یک داستان سرایی دیگر است و واقعیت ندارد. در سال ۱۳۶۵ دولت شوروی اعلام کرد که نیروگاه به اصطلاح اتمی چرنوبیل منفجر شده و نه تنها اوکراین و شوروی به مواد رادیو اکتیو آلوده شده بلکه بخشهایی از کشورهای اسکاندیناوی و اروپای شرقی را آلوده کرده است. و اعلام شد که این منطقه قرنطینه شده و دیگر امکان زندگی در ان وجود ندارد. اما حالا اعلام کردند که نیروگاه چرنوبیل مکان گردشگری شد. این خبر را ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین اعلام نموده است. کسی که قبلا” در سریالها و فیلمها نقشهای کمدی داشت. تا حالا ملتها را از این موضوع و موضوعات مشابه می ترسانده اند و حالا قصد استفاده تجاری و تفریحی از این موضوعات را دارند.

دولت ها سر موضوع انرژی هسته ای با هم زد و بند دارند | برجام یک بازی امنیتی بود

سلیمی معتقد است که بیش از هفتاد سال است که دولت ها خبر دارند، چیزی به نام سلاح هسته ای وجود ندارد و سر موضوع انرژی هسته ای با هم زد و بند دارند و بازی های امنیتی و سیاسی راه می اندازند. به عنوان مثال او درباره برجام و توافق هسته ای غرب با ایران می گوید: هیچ حقیقتی وجود ندارد که بتوان برای آن داستان طولانی نوشت. وقتی موضوعی زیاد کش بیاد و تمام نشود یعنی آن موضوع بر اساس دروغ و نیرنگ استوار است. ۱۰ سال مذاکرات برجام شما را به شک نینداخته که برجام یک بازی سیاسی برای سرکار گذاشتن ملتهاست. ایا شما واقعا انتظار دارید که با برجام مشکلی حل شود. اساس برجام بر دروغ بزرگی به نام سلاح هسته ایست. سلاحی که مطلقا وجود خارجی ندارد و فقط یک تفنگ خالیست. آقای ظریف جدیدا برجام را یک بازی امنیتی سازی خوانده است. یعنی برجام و جلسات با مقامات روسی و اروپایی همه یک بازی کثیف سیاسی برای دست انداختن مردم است.

سلیمی ادامه می دهد: اینکه ترامپ با اطمینان می گفت که ایران هرگز به بمب اتمی دست نخواهد یافت یک حقیقت را نشان می دهد و آن هم اینکه چیزی به عنوان سلاح اتمی مطلقا وجود خارجی ندارد و خود دولت آمریکا حدود ۸۰ سال با وانمود به داشتن چنین سلاحی و ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها خود را به دروغ ابرقدرت جا زده است و ملتها را به بردگی گرفته است.

بحران اوکراین شروع و اجرای پروژه نابودی انسانها است | افشای دروغ هسته ای منجر به پایان دادن به جنگ اوکراین می شود

سلیمی در پایان اضافه می کند: راه خاتمه سریع جنگ اوکراین اعلام دروغ بودن سلاح هسته ایست. با افشای این دروغ دیگر چیزی به نام ابرقدرت بلامنازع وجود نخواهد داشت و هیچ کشوری نمی تواند از در قلدری و زورگویی وارد روابط بین الملل شود. جنگ اوکراین برنده ندارد و چه بسا به نابودی بخش زیادی از جمعیت دنیا منجر شود. به نظر می رسد جنگ اوکراین یک جنگ واقعی نیست و یک بحران ایجاد شده توسط گلوبالیست هاست و کنترل این بحران نیز در دست خودشان است و هدف ایجاد یک ساختار جدید در دنیا و همچنین نابودی بخش زیادی از جمعیت دنیا است. در سال ۲۰۰۰ در کنفرانس سیاتل اقتصاددانان در آنجا اعلام کردند که دنیا کشش فقط دو میلیارد نفر را دارد و بقیه باید نابود شوند. بحران اوکراین شروع و اجرای پروژه نابودی انسانها است.

کلام پایانی

از نظر کرامت سلیمی، شهروند ایرانی انرژی هسته ای دروغی بود که آمریکا ۷۰ سال پیش توسط دانشمندان ممتاز و شناخته شده به دنیا غالب کرد تا بتواند کنترل قدرت جهانی را در دستان خود بگیرد. نظر شما درباره ادعاها و شواهد این شهروند ایرانی چیست؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
23 نظر
  1. عرفان می گوید

    این چه سمی بود من خوندم

  2. ناشناس می گوید

    گونه جدبدیدی از شفانیافتگان .با دخیل هم درست نمیشه

  3. کسروی می گوید

    چی بگم که اصل مطلب را برساند در مورد حماقت لایتناهی بعضی از جماعت

  4. جعفر عربگری می گوید

    درود بر مهندس سلیمی عزیز
    خیلی خوشحالم که اکنون هموطنان خارج از گروههای کوچک سوشال مدیایی می تونن در رسانه های فراگیر هم کلاشی غارتگران بیت المال را فاش ببینند و حقایق علمی رو از دروغ های شبه علم تمیز دهند
    ممنون از روشنگری هاتون

  5. Dg می گوید

    احتمالا این یارو از اون دسته آدماییه که معتقده زمین تخته نه گرد …

  6. محسن می گوید

    یک دیوانه میاد اراجیف میگه و این رسانه ایرانی نشر میده….

    1. سردبیر اینتیتر می گوید

      ممنونیم از نظر و همراهی شما
      رسانه این تیتر تلاش میکنه که مستقل باشه و نظرات هموطنان را نسبت به موضوعات مختلف بازنشر کنه و هیچ تفاوتی قائل نشه. خوشحال میشیم نظرات شما رو هم داشته باشیم

  7. کیوان می گوید

    این آقای محترم ظاهرا کل شواهد حدودا ۷۰ ساله دنیا رو زیر سوال برده و سعی در گمراه کردن همه دارد..مثل این که گفته شود ماست سیاه است..پس امپراطور وقت ژاپن هیرو هیتو دیوانه بود که بعد از انفجار ژلپن بی قید و شرط تسلیم شد؟ چون فکر میکرد که با انفجار چند فروند بیشتر از بمب اتم کل چهار جزیزه نابود میشود و چیزی از ژاپن نمیماند..بمبهای معمولی زو که آمریکا هر روز بر سرشان میریخت..البته امپراطور در آن زمان نمیدانست که کلا دو بمب بیشتر در کار نیست..منکر شدن تمام شواهد علمی کاری بس خطرناک است که مشخص نیست چرا یک آدم بی نام و نشان از ناکجا آباد یکهو چنین ادعای بی سرو ته ای میکند..ضمن آنکه این آقا هنوز از ماهیت فیزیک هسته ای بی خبر هستش و فکر میکند که رادیو دارو با اورانیوم غنی شده ۲۳۸ یکی هستش..بایشان توصیه میشود که یک کنتور گایگر تهیه کنن و همین الان برن هم ژاپن و هم اوکراین و میزان تشعشهات بعد از این همه مدت رو ببینن و این که هنوز در ژاپن انسان و موجودان ناقص الخلقه بخاطر تشعشعات دارن متولد میشم..در جای دیگ گفته ان که چرا بمب اتمی هیروشیما در ارتفاع بالا منفجر شده..دلیلش این است که خواسته اند که عوارض طبیعی زمین جلوی موج انفجار رو نگیرد و تخریب به حداکثر برسد ..در کل انفجار های اتمی این اصل رعایت میشود..

    1. ناشناس می گوید

      در این مورد اطاعات زیادی ندارم ولی در این دنیای وسیاست های کثیف همه چیز امکان دارد

    2. حسین می گوید

      به موارد دیگر کار ندارم چون در این زمینه سوادی ندارم بحث ایشان این بود که اگر در فاصله ۴۰۰ متری زمین منفجر شده چرا شکل قارچ درست شده

  8. عربگری می گوید

    با درود فراوان به تمام کورهای هوچیگر که خواب های شیرین شون ناگهان آشفته شد

    عرضم به شما اینه که خودتونو ناراحت نکنید و به خواب تون ادامه بدید ولی این، حقیقت بیداری رو عوض نمی کنه

    تمام هیپنوتیزم شدگان و خفتگان پرادعا مثل شما در فضای نوشتاری روده درازی های بسیار دارند ولی وقتی بحث به گفتگو و استدلال مستقیم در فضایی مثل کلاب هاوس و اینستاگرام و اسکایپ به میان میاد متوجه میشن که حتی الفبای ریاضیات و شیمی و فیزیک رو هم بلد نیستند و چشم و گوش و به خصوص عقل بسته مسحور پروپگاندای هالیوود و ناسا شده اند قبل از اینکه شما از طریق عکس های قلابی آرمسترانگ متوجه بشید زمین کروی است که همه اون عکس ها جعلی است محاسبات ریاضی و فیزیک کروی بودن زمین رو اثبات کرده بودند ولی حماقتی که شیطان پرستان بر ملل دنیا تحمیل کرده اند به قدری عمیق هست که لابلای ۱۰ خبر درست ۲۰ خبر شبه علمی نادرست به خورد برده های خواب زده شون میدن.

  9. کرامت سلیمی می گوید

    در عالم مقیاس و درجه بندیها برای محور صداقت و راستی ، مثبت بی نهایت همانقدر مذموم و ناپسند است که منفی بی نهایت

    ———————————————————————————————————————————————————————————————

    با سلام و درود خدمت تمامی دوستانی که کامنت گذاشته اند.

    با توجه به زیاد بودن تعداد کامنتها و مشابه بودن اکثر انها تصمیم گرفتم در همین کامنت پاسخ دوستان را بدهم.

    در عین حال اگر کسی سوالی داشت در خدمت هستم.

    به استثنای اقای مهندس عربگری بقیه کامنت منفی گذاشته اند.

    اقای مهندس عربگری مدتی هم در دانشگاه تدریس کرده اند و اپتیک را درس می دادند.

    ایشان کاملا با فریبکاریهای موضوع هسته ای اشنا هستند و همینطور از اساتیدی هستند که به سیستم فشل و غیرعلمی دانشگاه بیشترین انتقاد را دارند.

    خیلی ها به جای اوردن دلیل و سند برای رد نمودن مطلب بنده ار کلمات و اصطلاحات نازیبا و ناپسند استفاده کرده اند.

    بنده زمانی می توانم از لفظ احمق یا دیوانه برای کسی استفاده کنم که خودم حد اقل شاهد اورانیوم غنی شده ، سلاح هسته ای ، ازمایش هسته ای و …. باشم و بتوانم ان فرد را با نشان دادن این موارد روشن کنم تا جای هیچ بحث و صحبتی باقی نماند.

    تمام اطلاعات افراد در مورد این موضوعات اطلاعات رسانه ایست و با یقین و اطمینان کامل و به ضرس قاطع عرض می کنم که هیچکدام از عزیزان شاهد چنین موضوعاتی نبوده اند و نخواهند بود.

    کدامیک از شما عزیزان تا به حال به کشور ژاپن رفته اید و این چنین مواردی را نشانتان داده اند.

    بنده در بندرعباس زندگی می کنم و در جاهای مختلف این شهر موارد زیادی از ادمهای ناقص با شکلهای عجیب و غریب است ، بدون انکه با بمب اتمی یا اشعه رادیو اکتیو سروکار داشته باشند.

    یکی از دوستان موضوع را با سفید یا سیاه بودن ماست ارتباط داده اند .

    قطعا همه ما ماست را دیده ایم و ماست خالص کاملا سفید است و اگر کسی بگوید ماست خالص سیاه است بنده هم به عقل وی شک می کنم.

    اما هیچکدام از ما نه اورانیوم دیده ایم و نه اشعه رادیواکتیو و نه سلاح هسته ای.

    تا چیزی را نبینیم و تست نکنیم نباید در مورد ان متعصبانه اظهار نظر کنیم.

    قویترین سلاح در زرادخانه صاحبان قدرت ، فریبکاریست و سعی می کنند با باور دادن دروغهای اینچنینی در دل ملتها ترس و وحشت ایجاد کنند تا راحت تر انها را به بردگی بگیرند.

    اولین رسانه بین المللی که مقاله بنده را منتشر نمود سایت اسپوتنیک کشور روسیه بود.

    کشوری که مدعی داشتن هزاران کلاهک هسته ایست به مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای اهمیت داد و آن را منتشر نمود و حدود یک سال هم درصفحه اصلی سایت قرار داشت.!!!!!!

    مدیر بخش فارسی سایت اسپوتنیک در ایمیلی که  فرستادند با بنده هم عقیده بودند که سلاح هسته ای یک خالی بندیست و دولتهای مدعی داشتن این سلاح با هم زد و بند دارند تا با باور دادن این سلاح به ملتها،در دل انها رعب و وحشت ایجاد کنند، انها را بترسانند و به بردگی بگیرند.
    سایت اسلام تایمز کشور لبنان نیز این مقاله را منتشر نمود.

    اقای مهدی ربانی از مدیران سایت اسلام تایمز کاملا دیدگاه بنده را در مورد سلاح هسته ای قبول داشتندو ان را یک فریبکاری برای ترساندن ملتها می دانستند.

    همچنین در سال ۱۳۹۷ اقای احمدیان معاون سازمان انرژی اتمی ایران بعد از مشاهده مقاله بنده در سایت اسپوتنیک روسیه با بنده تماس گرفتند و قبول داشتند که دیدگاه بنده در مورد سلاح هسته ای درست است و سلاح هسته ای یک خالی بندیست و مطلقا وجود خارجی ندارد. در ان موقع بنده از اقای احمدیان خواهش کردم که مقاله بنده را در بولتن خبری این سازمان منتشر کنند و ایشان قبول کردند و ان را منتشر کردند.

    اقای احمدیان همچنین کشور روسیه را یک کشور فریبکار می دانستند که با موضوع دروغین سلاح هسته ای کشورمان را دست می اندازند و بازی می دهند.

    لینک بولتن منتشر کننده مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای را در پایان کامنت قرار می دهم.

    به نظر شما ایا مدیران سایت اسپوتنیک و همچنین معاون سازمان انرژی اتمی هم احمق یا دیوانه بودند که بخواهند به مقاله بنده اهمیت بدهند و ان را منتشر کنند. مطمئن باشید که اگر انها کمترین اعتقادی به وجود سلاح هسته ای داشتند ، هیچ اهمیتی به این مقاله نمی دادند و بی اعتنا از کنار ان می گذشتند.

    انها با انتشار این مقاله تایید کردند که این دیدگاه درست است و سلاح هسته ای یک خالی بندیست و فقط در داستانهای علمی- تخیلی وجود دارد.

    در مورد اینکه یکی از دوستان بنده را بی نام و نشان خوانده اند عرض می کنم که همه افراد حتی مخترعین و مکتشفین بزرگ در ابتدا بی نام و نشان بودند.

    هیچکس با نام و نشان به دنیا نمی اید.

    حتی انیشتنین و اوپنهایمر و دیگر دانشمندان به اصطلاح هسته ای هم بی نام و نشان بودند و در طی جنگ جهانی دوم با کمک رسانه ها انها مطرح کردند و دروغهای انها را به ملتها باور دادند .

    از ان جهت انیشتین را یک نابغه می دانند که پایه گذار علم دروغین هسته ای بود و توانست با باور دادن این علم دروغین و خیالی زمینه سلطه و استیلای امریکا را برای ۸۰ سال در جهان فراهم کند.

    همچنین یکی از اشنایان بنده ۱۸ سال است که دکترای انرژی هسته ای دارد و سالهاست که در یک باغ در ۱۰ کیلومتری شهرستان فسا کار می کند. روزها ابیاری می کند و به درختان می رسد و شبها هم به عنوان نگهبان در باغ می خوابد تا پول بیشتری گیرش بیاد.
    اگر انرژی هسته ای واقعیست چرا از این فرد استفاده نمیشه و باید کارگری کنه.

    یک فوق لیسانس فیزیک هسته ای هم قبلا” دیدم که نتوانسته بود کار پیدا کنه و در یک غسالخانه مرده ها را شستشو می داد .

    و همینطور یکی از اشنایان بنده پزشک می باشد که ۳۲ سال است طبابت می کنند. حدود ۱۱ سال پیش مطالبی را که در باره دروغ بودن سلاح هسته ای به شما عرض کردم به ایشان هم گفتم بعد از ۱۱ سال چند مدت پیش مهمان ما بودند و به ایشان گفتم که اگر شما بتوانید یک داروخانه و یا جایی را به بنده نشان دهید که داروی هسته ای در ان وجود دارد ، بنده تمام حرفهایم را باطل می دانم ایشان گفتند که چنین جایی وجود ندارد
    ( داروی هسته ای را هیچ پزشکی رویت نکرده است)
    و با بنده کاملا هم عقیده بودند که سلاح هسته ای یک خالی بندیست و یک تفنگ خالیست. ایشان گفتند که در این ۱۱ سال حتی یک دلیل پیدا نکرده اند که بتوانند دروغ بودن سلاح هسته ای را رد کنند.یکی از اشنایان بنده پزشک می باشد که ۳۲ سال است طبابت می کنند. حدود ۱۱ سال پیش مطالبی را که در باره دروغ بودن سلاح هسته ای به شما عرض کردم به ایشان هم گفتم بعد از ۱۱ سال چند مدت پیش مهمان ما بودند و به ایشان گفتم که اگر شما بتوانید یک داروخانه و یا جایی را به بنده نشان دهید که داروی هسته ای در ان وجود دارد ، بنده تمام حرفهایم را باطل می دانم ایشان گفتند که چنین جایی وجود ندارد
    ( داروی هسته ای را هیچ پزشکی رویت نکرده است)
    و با بنده کاملا هم عقیده بودند که سلاح هسته ای یک خالی بندیست و یک تفنگ خالیست. ایشان گفتند که در این ۱۱ سال حتی یک دلیل پیدا نکرده اند که بتوانند دروغ بودن سلاح هسته ای را رد کنند.

    پیشنهاد می کنم به جای لجبازی و اصرار بر باورهایتان با بنده همسو شوید تا بتوانیم با افشای این دروغ بزرگ به سمت دنیای بدون جنگ و عذالت اجتماعی پیش برویم.

    جنگ اوکراین هر نتیجه ای داشته باشه یک حقیقت را به خوبی نشان می دهد:

    سلاح هسته ای یک تفنگ خالیست و مطلقا وجود خارجی ندارد.

    بنده این تضمین را به تمام عزیزان کامنت گذار می دهم که اگر در طی جنگ اوکراین حتی یک عدد سلاح هسته ای رونمایی شود مبلغ دویست میلیون تومان به هر کدام از شما بدهم و روی حرفم هستم.

    در ضمن جنگ اوکراین به حذف پوتین و مدودف منجر خواهد شد. یا کشته می شوند و یا خودکشی خواهند کرد که احتمال خودکشی انها بسیار بالاست.

    زمان گواه همه چیز خواهد بود.

  10. کرامت سلیمی می گوید

    گفته های آقای alexander p de seversky مخترع و خلبان (آمریکایی-روسی) درباره هیروشیما و ناکازاکی بعد از حادثه اتمی:

    —————————————————————————————————————————————————-

    در هیروشیما من برای صحنه ای متفاوت و کاملا غیر عادی آماده بودم! اما وقتی هیروشیما را بازدید کردم مانند شهر های سوخته دیگری که دیده بودم بود.

    درختان با تنه و تیر های تلفن و ستون های سوخته ولی تقریبا سالم! پل ها و جاده های سالم بودند!! این کاملا عجیب است،

    زیرا یک بمب هسته ای با چیزی که به ما درباره آن گفته اند چیزی برای ماندن باقی نمیگذارد و همه چیز را تبدیل به خاکستر میکند! حتی برخی ساختمان ها ساختاری سالم و دست نخورده داشتند اما این چگونه ممکن است؟ این انفجار آنگونه که فکر میکنیم نبوده است .

    شاید اصلا بمب هسته ای در کار نبوده.

    زیرا طبق تبلیغاتشان بمب هسته ای همه چیز را با خاک یکسان میکند و چیزی باقی نخواهد گذاشت!! هیچ اثری از پدیده های غیر عادی پیدا نکردیم! تقریبا همه جای شهر میشد درختان و ستون ها و ساختمان هایی با ساختار سالم که فقط سوخته بودند پیدا کرد! برخی درختان دارای برگ های سوخته نیز بودند که این نشان میدهد فاجعه هیروشیما ربطی به بمب هسته ای ندارد! برخی چوب ها هنوز سالم بودند و هیچ اثری از سوختگی بر روی آن ها دیده نمیشد. سایبان ها و برخی شیشه ها سالم بودند و دست نخورده آیا میشود یک بمب هسته ای با آن شدت شیشه و تنه درختی باقی بگذارد ؟

    بنا به گفته انها یک بمب هسته ای دارای مواد رادیواکتیوی است که تاثیرات آن تا ۵۰۰ سال باقی خواهد ماند اما بعد از یک ماه پوشش گیاهی در هیروشیما دوباره رشد کرد و مردم دوباره شروع به بازسازی شهر کردند در حالی که چنین چیزی نباید ممکن باشد مهم تر اینکه پل ها و اکثر ساختمان ها سالم بودند و این کاملا عجیب است و من را به شک فرو میبرد.

    آیا این میتواند تاثیرات یک بمب هسته ای بر یک شهر باشد؟

    قطعا نه! اثرات سوختگی شدید بر مردم و ساختمان ها و درختان نشان میدهد که این بمب نه بمب هسته ای بلکه بمب باران ناپالم بوده است که جهنمی عظیم در هیروشیما و ناکازاکی بر پا کرده بود

  11. مجید می گوید

    دروغ هرچی بزرگتر باورش ساده تر.انگار ماجرای بمب اتم دروغی بزرگ بوده که همه ما به سادگی باور کردیم .چرا یه بمب اتم توی هانوی ویتنام نزدن تا مجبور نشن با حقارت از اونجا فرار کنن ؟

  12. Ghj می گوید

    به اون سوادت

    1. کرامت سلیمی می گوید

      با سلام خدمت دوست گرامی

      شما با سواد و دانشتان به بنده آگاهی دهید و من را روشن کنید ببینم شما چه اطلاعاتی دارید که سلاح هسته ای دروغ نیست؟

      بنده خوشحال می شوم که کسی بتواند موضوع مطرح شده در مقاله ام را رد کند .

      شما با سواد و دانشتان سوالات زیر را جواب دهید، بنده دیگر تسلیم هستم:

      اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ظاهرا دهزاران تن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می شود. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود ؟

      اگر بمب اتمی تبدیل جرم به انرژی است، فقط باید یک تابش قوی ایجاد شود و هیچ قارچ و پسماند و خاکستر و دود و شعله ای نباید وجود داشته باشد. چرا در انفجارات دود و اتش و خاکستر دیده می شود؟

      جنس قارچ به اصطلاح اتمی از چیست و چه سرنوشتی پیدا می کند.؟

      طبق گفته خودشان در انفجار اتمی تا ده ها کیلومتر نابود میشه و اشعه های ناشی از آن هر چیزی رو از بین می برد، پس عکس و فیلمهای هیروشیما و ناکازاکی و سایر عکس و فیلمهای آزمایشات به اصطلاح هسته ای را چه کسی گرفته است؟

      چرا فیلمها و عکس ها با تشعشعات اتمی فاسد نشده اند.؟

      چرا عکاس زنده مانده است؟

      همچنین خودشان گفته اند بمب هیروشیما در ارتفاع ۴۵۰ متری زمین منفجر شده پس چرا قارچ ایجاد شده روی زمین است؟

  13. وحید می گوید

    به نظر منم تو این دنیای پر از دروغ و فریب باید به این نظریه و نظریات مشابه در موارد دیگه کمی بیشتر تامل کنیم. ممنونم از شما که باعث شدی به قضیه از بعد دیگه ای هم نگاه کنیم

  14. کلانتر می گوید

    بنده به دروغ بودن این جهان چندین سال هست ک معتقدم و اینکه جهان را گلوبالیست ها اداره میکنند و اینکه کرونا ساخته همین گلوبالیست ها هست که ملت نابود شوند اما به هر کی در این مورد میگفتم خودم را دیوانه فرض میکردند.
    درود بر شما که بدون ترس همه چیز را فاش کردید

  15. غریبه می گوید

    وقتی از چیزی خبر دقیق نداریم دلیل بر نفی آن موضوع نیست ، یا جناب سلیمی آگاهی کافی ندارد یا ما ، وخدا از همه دانا تر است

    1. کرامت سلیمی می گوید

      با سلام خدمت شما دوست گرامی

      در مورد این که گفته اید خبر دقیق نداشتن دلیل بر نفی موضوع نیست. بنده دلایل محکمه پسندی اوردم که این موضوع دروغ است. اگر می توانید به سوالات مطرح شده در کامنتها پاسخ دهید .

      هیچکس به بنده و شما خبر دقیقی نخواهد داد و هیچگاه فرصت راستی آزمایی از چنین موضوعاتی را به ما نخواهند داد. انها فقط می خواهند که ما چشم و گوش بسته انچه را ادعا می کند بپذیریم.

      برای همین است که در دانشگاه نیز به اسم علم هر مزخرفات و اراجیفی را که بخواهند در مغز ما می ریزند و ما را خسته و گیج می کنند تا وقتی فارغ التحصیل بشویم هیچ توانایی عملی نداشته باشیم و برای لقمه نانی به هر دری بزنیم و تحقیر شویم و اکثرا به کاری غیر مرتبط با تحصیلاتمان تن دهیم.

      انها برای باور دادن سلاح هسته ای حتی در دانشگاه ها از فوق دیپلم تا دکترا سطح تحصیلی ایجاد کردند. اما هیچکدام از فارغ التحصیلان این رشته در عمل هیچ کارایی ندارند و در جامعه کارهای خدماتی انجام می دهند.

      چند مدت پیش یکی از نمایندگان مجلس در صحن مجلس عنوان کردند که چرا تعدادی از دانشمندان و فارغ التحصیلان هسته ای را به کشور عراق برده اند تا در ترمیم و بازسازی یکی از مکانهای مذهبی کمک دهند.

      ترمیم دیوارها کار کارگر است و بردن فارغ التحصیلان و دانشمندان هسته ای برای ترمیم این مکان نشان دهنده این است که انها هیچ ارزشی ندارند و

      فقط به درد کارگری می خورند و تا زمانی به انها بها داده می شود که بتوانند از انها استفاده ابزاری کنند و با موضوع دروغینی به نام بمب اتمی مردم را بترسانند.

      چندبار هم فارغ التصیلان این رشته در مقابل مجلس و دیگر نهادها با حالتی خوار و زار جمع شدندو گفتند که چرا بیکار هستند و کسی اهمیتی به انها نمی دهد. و از مسئولان خواستند که شغلی به انها داده شود.

      همچنین یکی از اشنایان بنده ۱۸ سال است که دکترای انرژی هسته ای دارد و سالهاست که در یک باغ در ۱۰ کیلومتری شهرستان فسا کار می کند. روزها ابیاری می کند و به درختان می رسد و شبها هم به عنوان نگهبان در باغ می خوابد تا پول بیشتری گیرش بیاد.
      اگر انرژی هسته ای واقعیست چرا از این فرد استفاده نمیشه و باید کارگری کند.

      دنیا تحت سلطه سازمانهای نظامیست که تمام امور را کنترل و مدیریت می کنند.

      این سازمانهای نظامی تا جایی که بتوانند در قدرتشان بزرگنمایی می کنند تا ترس بیشتری در جامعه ایجاد کنند و سلطه انها بر جامعه بیشتر شود تا جامعه را آنگونه که قدرت و منافعشان اقتضا می کند مهندسی و هدایت کنند.

      تا جایی که حدود ۸۰ سال با سلاح دروغین و خیالی هسته ای دردنیا ترس و وحشت ایجاد کردند و ملتها را به بردگی گرفتند.

      انها حتی برای باور دادن این سلاح دروغین ده ها سریال و فیلم در این زمینه ساختند که یکی از سریالهای مهم و شاخص انها سریال ۲۴ می باشد. که ۱۰ سال تمام با این سریال تلاش کردند که ترس از سلاح هسته ای را همچنان به جامعه القا کنند.

      این سریال نشان می دهد که باور دادن سلاح هسته ای چقدر برای انها اهمیت دارد که حاضرند هر هزینه ای را برای ساخت چنین سریالهایی بپردازند. و تمامی سازمانهای نظامی ، سیاسی ، اقتصادی و علمی در خدمت سازندگان چنین سریالهایی بودند.

      چراغ هدایت جامعه باورهاست و تا دروغهایی همچون سلاح هسته ای ، سلاح نوترونی ، هارپ ، مثلث برمودا و چنین چرندیات و خزعبلاتی در باورهاست ، دنیا همواره شاهد جنگ ، بیماری ، بیکاری و تروریسم خواهد بود.

  16. عربگری می گوید

    به نظرم مهندس سلیمی به یادش هست که طبق تحقیقات بنده که مقاله اون در گروه های خودمون و وبلاگهایی که یکی پس از دیگری توسط مسوولین فضای سایبری با بی رحمی تمام مسدود شدند و سایر مطالب مون، دقیقا نمایش دروغ پراکنی شیطان پرستان از زمانی بطور مرتب و لاینقطع شروع شد که در اواخر دهه ۵۰ میلادی هالیوود مدرن شکل گرفت و استودیوهای مدرن جلوه های ویژه و پرده آبی با تلویزیونهای یهودیان امریکا مرتبط شد
    بعد بمباران‌قلابی اتمی هیروشیما و ناکازاکی نه در فضای طبیعی که در واقع با بمباران افکار عمومی شکل گرفت بعد بلافاصله پروژه های خیالی سفر به ماه در همین تکنولوژی های فیلمسازی تولید شدند و بعد فیلمهای جنگ ستارگان و آرنولد و راکی و … که همین امروز هم ادامه دارن باعث قالب تهی کردن ریشه ای کل مردم مسحور جهان شدند به عده ای مدرک دانشگاهی و پول دادند که در بوق داستانهای تخیلی یهودساخته بدمند و روز به روز بر این توهمات و تخیلات ادامه دادند تا جایی که امروز دم از نظریه تخیلی ریسمانها که زیر بنای کوانتوم تخیلی باشه می زنند
    بنده با تمام اطمینان اعلام می کنم که داستان مولکولها و اتم و انرزی هسته ای و کوانتوم و کوارک و … هیچ و هیچ و هیچ مبنای علمی و ریاضی ندارن همانطور که سفر به ماه و مریخ و … هم هیچ مبنای فیزیکی و ریاضی نداره.

    برای هر نوع قضاوت خودتون، اگه سواد ریاصی و فیزیکی دارید جستجو کنید که چرا سرعت نور c باید در فرمول های اینشتین بدرخشند و اصولا این عدد چه ارتباطی با مباحث دارن و بدتر از اون، چرا باید سرعت نور محدود باشه و بدتر اینکه چرا نور لاید در خلا منتشر بشه.
    اقلا مستند زندگی اینشتین که سال گذشته از تلویزیون ایران هم پخش شد ببینید و بگویید فردی که تقریبا تا اواخر عمرش در به در به دنبال کار و استخدام شدن به خاطر یه لقمه نان بوده و روزنامه نگاری می کرده چه وقت فرصت کرد که دکترای ریاضی و دکترای فیزیک بگیره تا فرمولهایی رو عرصه بکنه که ادعا میشه حتی ریاضیدانها هم قادر به تحلیل اونا نیستند.

    1. کرامت سلیمی می گوید

      یکی از مسخره ترین مباحث فیزیک که برای گیج کردن افراد و اشفته کردن ذهن انها ایحاد شد ،مبحث کوانتوم می باشد.

      طبق تعاریف این مبحث برای هر فرایندی انتخابی سه حالت وجود دارد.

      یعنی اگر سکه ای را پرتاب کنیم یا شیر می اید ، یا خط و یا هردو و یا اگر مقداری اب در لیوان بریزیم ا لیوان یا پر است یا خالی و یا هر دو

      و یا یک لامپ یا روشن است یا خاموش و یا هردو.

      و متاسفانه این مباحث را در دانشگاهها در مغز افراد می ریزند و انها را به افرادی نادان تر تبدیل می کنند.

      وقتی بتوان سه حالت در نظر گرفت ، فرقی نمی کند که چهار حالت در نظر بگیریم و بگوییم که یک لامپ یا روشن است یا خاموش ، یا هردو و یا هیچکدام. پس چهار حالت و سه حالت فرقی ندارد و سنگ بنای این موضوع از همان ابتدا بر اساس فرض بیهوده و الکی می باشد.

      کلا” کلمه کوانتوم برای چیزهای شمارشی استفاده می شود و یواش یواش از ان سوء استفاده شد و به عنوان یک مبحث در فیزیک وارد شد.

      یعنی با این مباحث من دراوردی فقط افراد را گیج می کنند و چند ترم سر انها را به این اراجیف گرم می کنند. و خروجی ان فارغ التحصیلان فاقد کارایی و توانایی و در عین حال خود بزرگ بین و لجباز می باشد.

      این مبحث یک شبه علم می باشد که با استفاده از ان کلی داستان سازی می کنند و سبب ایجاد اختلاف نظر بی شدید بین افراد می شود و هیچکس نه مجاب می شود و نه مجاب می کند.

      با استفاده از مباحث مختلف ریاضی مثل متغیر های مختلط ، معادلات دیفرانسیل جزئی ، تبدیلات تابعی و دستگاه های مختصات هامیلتونی و لاگرانژی به ان جنبه محاسباتی می دهند و تامی توانند ان را پیچیده می کنند تا درجه حماقت دانشجویان بالاتر رود.

      در سال ۱۳۷۴ در تلویزیون اعلام شد که توانسته اند کامپیوتری بر اساس محاسبات کوانتومی طراحی کنند که محاسباتی که توسط کامپیوترهای معمولی در میلیاردها سال طول می کشد را در کسری از ثانیه حل کند.

      ۲۸ سال گذشته اما چیزی جز دروغ تحویل نداده اند. و مدام می گویند تا چند سال اینده کامپیوتر کوانتومی وارد بازار خواهد شد.

      یک معادله معروف در فیزیک اتمی وجود دارد به نام معادله شرودینگر که بدون انکه بگویند از کجا امده و راهی برای اثبات ان ارایه دهند ان را در کتابهایی به نام های فیزیک کوانتوم یا شیمی کوانتوم و یا مکانیک کوانتوم عنوان می کنند وهیچ مفهوم قابل درکی ندارد و خود ارایه دهندگان این معادله به این موضوع اذعان دارند که تابع موج Ψ هیچ مفهوم فیزیکی ندارد ولی می گویند توان دوم ان احتمال حضور الکترون را نشان میدهد که ان هم هیچ معنایی ندارد چون بعد از مدتی این معادله هم با تناقضاتی برخورد می کند و نظریه دیگری به نام نظریه موج-ذره بوجود امد که ان هم اشکالات خاص خودش را دارد .

      این معادله شرودینگر هیچ جا به جز در مورد هیدروژن ان هم با صرف نظر از هامیلتونیان هسته قابل حل نیست.و در موارد خاصی با روشهای من دراوردی مثل تابع ازمایشی با ضرایب نامعین ویا
      روش اختلال جوابهایی بر حسب پارامتر دیگری به نام تابع Φ بدست می اورند که هیچ ارزش محاسباتی نداشته و تماما” سر کاری بوده و باعث اشفتگی و خستگی مغز میشود.

      فیزیک دانان و شیمی دانان هر جا در توجیه پدیده ها کم بیاورند خیلی سریع به تابع موج و معادله شرودینگر چنگ میزنند و با اینکه هیچکدامشان قادر نیست حتی یکی از معادلات شرودینگر را حل کنند طوری با اب و تاب وحرارت صحبت میکنند که گویا خدای علمند و راه حل در معادله شرودینگر است و انها ان را میدانند.

      برای مهم کردن موضوع کوانتوم دهها ادم عجیب و غریب را با اسامی پر ابهت و نسبت دادن کشفیات و معادلاتی به انها به جامعه معرفی کردند , مثل البرت انیشتین با ان موهای ژولیده ویا رابرت اوپنهایمر و ورنر هایزنبرگ وهمچنین اروین شرودینگر.

      بنده هنوز نتوانسته ام استاد یا دانشمندی را پیدا کنم که بتواند نشان دهد که معادله شرودینگر از کجا پیدا شده و چگونه اثبات می شود و فقط می گویند باید ان را همینجوری بپذیریم. و اگر بخواهیدبیشتر بحث کنید عصبانی می شوند و یک تو ذهنی هم به ادم می زنند .

  17. کرامت سلیمی می گوید

    یک خبر بسیار بسیار مهم که نشان از فریبکاری دولتهای گلوبالیستی دارد:

    بنا به گفته رییس سلبق آزانس فضایی روسیه سفر به ماه دروغ است.

    این خبر رسما توسط رسانه های روسی منتشر شد. با جستجو در گوگل توضیحات بیشتر را ببینید.

    سایت ایسنا این خبر را منتشر کرده است:

    روگوزین: هیچ سند و مدرکی درباره فرود آمریکا روی سطح ماه وجود ندارد:

    رئیس سابق آژانس فضایی “روسکوسموس” روسیه نسبت به اینکه سفینه “آپولو ۱۱” آمریکا حقیقتا در سال ۱۹۶۹ میلادی روی سطح ماه فرود آمده باشد، ابراز شک و تردید کرد و گفت، هیچ سند و مدرک قطعی در این خصوص مشاهده نکرده است.

    به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، دیمیتری روگوزین، رئیس سابق آژانس فضایی “روسکوسموس” روسیه در پستی در کانال تلگرام خود گفت، حدودا ۱۰ سال پیش هنگامی که هنوز در دولت روسیه مشغول به کار بود، سوالات شخصی‌اش درباره حقیقت این ماجرا در ذهنش به وجود آمد و هنگامی که میزان خستگی فضانوردان جماهیر شوروی سابق در زمان بازگشت از پروازهایشان را با ظاهر شاداب و پرانرژی فضانوردان آپولو ۱۱ آمریکا مقایسه کرد، این شک در ذهنش به وجود آمد که آیا آمریکایی‌ها واقعا روی سطح ماه فرود آمده‌اند یا خیر.

    وی افزود، در آن زمان از آژانس فضایی “روسکوسموس” خواست تا اسناد و مدارک مربوطه را برایش ارسال کنند. کل چیزی که وی در پاسخ دریافت کرد کتابی بود که شامل روایت “الکسی لئونوف”، فضانورد شوروی از نحوه صحبتش با فضانوردان آمریکایی بود و اینکه آنها به وی گفته بودند که روی سطح ماه فرود آمده‌اند.

    روگوزین در ادامه نوشت، هنگامی که در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان رئیس آژانس فضایی “روسکوسموس” منصوب شد، به تلاش‌هایش در این رابطه ادامه داد. با این حال، هیچ سندی و مدرکی به وی ارائه نشد. در عوض، چند تن از دانشگاهیان ناشناس با عصبانیت از وی به خاطر تضعیف “همکاری‌های مقدس با ناسا” انتقاد کردند.

    وی همچنین گفت، “تماس تلفنی ناخوشایندی را از سوی یکی از مقامات عالی‌رتبه” دریافت کرد که ظاهرا وی را به خدشه‌دار کردن روابط بین‌المللی متهم کرده بود.

    روگوزین در پایان پست خود گفت، وی همچنان نمی‌تواند باور کند که آمریکا در آن زمان توانسته روی ماه راه برود اما اکنون به رغم پیشرفت قابل توجه در تکنولوژی در مقایسه با اواخر دهه ۱۹۶۰، قادر به فرود روی سطح ماه و قدم برداشتن روی آن نیست!

    —————————————–

    وقتی ده ها سال جنین دروغهایی را برای قدرت نمایی به خورد ملتها داده اند ، قطعا دروغ سلاح هسته ای هم دروغی از همین نوع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.