خلاصه داستان سریال هفت سر اژدها + معرفی بازیگران این سریال

با خلاصه داستان سریال هفت سر اژدها به همراه معرفی بازیگران سریال در این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اینتیتر، سریال هفت سر اژدها هرشب از شبکه سه سیما ساعت ۱۹:۰۰ در حال پخش است و به عنوان یکی از جنجالی ترین سریالهای چند وقت اخیر صداوسیما شناخته می شود.

حمید صفت، رپر معروفی که پرونده قتل پدرخوانده خود را در جریان داشت، در این سریال نقش آفرینی کرده است. این سریال در ژانر پلیسی ساخته شده و ابوالقاسم طالبی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

در ادامه مطلب با خلاصه داستان سریال هفت سر اژدها همراه باشید.

خلاصه داستان سریال هفت سر اژدها چیست؟

اسم ابتدایی سریال «طلاق» بود که برخلاف آنچه از عنوان «طلاق» در ذهن متبادر می‌شود، به مسایل خانوادگی نمی‌پردازد و قصه یک درام اجتماعی و سیاسی است که به مفاسد اقتصادی ورود کرده است. در نهایت عنوان سریال به «هفت سر اژدها» تغییر پیدا کرد.

این سریال یکی از آثار بحث برانگیز تلویزیون است که طالبی نزدیک به چهار سال زمان صرف ساخت آن کرده. در سریال «هفت سر اژدها» مجید واشقانی عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. او نقش آقازاده‌ای را بازی می‌کند که محور اصلی شکل‌گیری برخی از مفاسد اقتصادی در کشور است.

یکی دیگر از نقش‌های اصلی این سریال را «حمید صفت» که بیشتر به عنوان رپر شناخته می‌شود بر عهده دارد. گفته می‌شود او نقش یک دانشجوی عدالت طلب را بازی می‌کند.

حمید صفت در جریان بازی در سریال «هفت سر اژدها» بود که درگیر پرونده جنایی قتل ناپدری‌اش شد، اما با وجود این اتفاق طالبی بازیگر دیگری را جایگزین او نکرد و منتظر ماند تا تکلیفش مشخص شود. بعد از تبرئه شدن حمید صفت، طالبی با وجود فشار‌های متعدد نقش او را حذف نکرد و سکانس‌های باقی مانده را با دعوت مجدد از این بازیگر-خواننده ادامه داد.معرفی کامل سریال رمضانی «هفت سر اژدها» با حضور رپر مشهور!

بازیگران سریال هفت سر اژدها چه کسانی هستند؟

حمیدرضا امیری صفت، حمید گودرزی، مجید واشقانی، قطب الدین صادق، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، زنده یاد شهرام عبدلی و سروش طاهری از بازیگران این سریال هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.