رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

درباره بازیگران سریال جیران اینجا بخوانید + بیوگرافی و تصاویر

سریال جیران یکی از سریالهای پرطرفدار فیلیمو است. در این مطلب می توانید درباره بازیگران سریال جیران اطلاعات بیشتر کسب کنید.

اینتیتر – سارا محمودی؛ نزدیک به یکسال است که از پخش سریال جیران میگذرد. این سریال درباره دوره ای از زندگی ناصرالدین شاه، پادشاه قاجار است و داستان عشق و عاشقی او با یک دختر روستایی را روایت می کند.

بیشتر بخوانید:

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی است. جیران جزو یکی از سریالهای پرستاره شبکه نمایش خانگی است. در ادامه به معرفی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

درباره بازیگران سریال جیران اینجا بخوانید

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌ پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی‌ فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌ نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رویا تیموریان، هومن برق‌ نورد، رعنا آزادی‌ ور و مریلا زارعی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه

 بازیگران سریال جیران

بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران ایفای نقش می کند. رادان متولد ۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ است. او از اواخر دهه هفتاد با فیلم شور عشق وارد سینما شد و در دهه هشتاد تبدیل به چهره شد.

پریناز ایزدیار در نقش جیران

 بازیگران سریال جیران

پریناز ایزدیار در سریال جیران در نقش جیران بازی می کند. ایزدیار متولد ۸ شهریور سال ۱۳۶۴ است. او با سریال زمانه ساخته حسن فتحی در شبکه سه سیما به شهرت رسید. پس از آن در سینما با فیلم ابد و یک روز خوش درخشید.

امیرحسین فتحی در نقش سیاوش

 بازیگران سریال جیران

امیرحسین فتحی در نقش سیاوش در سریال جیران بازی می کند. فتحی متولد ۱۰ مهر سال ۱۳۷۲ است. او پسر حسن فتحی، کارگردان سینما است. او از ۱۶ سالگی وارد حرفه بازیگری شده است و در سریال شهرزاد به شهرت رسید.

مهدی پاکدل در نقش سلمان‌ خان

 بازیگران سریال جیران

مهدی پاکدل در سریال جیران در نقش سلمان‌ خان بازی می کند. پاکدل متولد ۱۰ تیر سال ۱۳۵۹ است. او از اواخر دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون شد.

ستاره پسیانی در نقش نقره

 بازیگران سریال جیران

ستاره پسیانی در نقش نقره در سریال جیران بازی می کند. پسیانی متولد سال ۱۳۶۴ است. او فرزند آتیلا پسیانی است و از کودکی کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است.

غزل شاکری در نقش ملک‌ زاده

 بازیگران سریال جیران

غزل شاکری در نقش ملک‌ زاده در سریال جیران ایفای نقش می کند. شاکری متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۶ است. او دختر فرشته طائرپور تهیه کننده و فیلمنامه نویس سینمای ایراناست. شاکری نیز از کودکی وارد عرصه بازیگری شده است.

سمیرا حسن‌ پور در نقش گلین

 بازیگران سریال جیران

سمیرا حسن‌ پور در سریال جیران در نقش گلین بازی می کند. حسن پور متولد ۱۶ آذر سال ۱۳۶۳ است. حسن پور با سریال پایتخت در نقش گلرخ به چهره تبدیل شد.

مهدی کوشکی در نقش الیاس

 بازیگران سریال جیران

مهدی کوشکی در نقش الیاس در سریال جیران ایفای نقش می کند. کوشکی متولد ۸ مرداد سال ۱۳۶۰ است. او بازیگری را از صحنه تئاتر آغاز کرده و در دهه نود راه به سینما پیدا کرده است.

مرتضی اسماعیل کاشی در نقش خواجه روشن

 بازیگران سریال جیران

مرتضی اسماعیل کاشی در نقش خواجه روشن در سریال جیران بازی می کند. اسماعیل کاشی متولد ۸ تیر سال ۱۳۶۲ است. او نیز از اواخر دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد و کم کم به سینما راه پیدا کرد.

فاطمه مسعودی‌ فر در نقش سارای گرجی

 بازیگران سریال جیران

فاطمه مسعودی‌ فر در نقش سارای گرجی در سریال جیران بازی می کند. مسعودی فر متولد سال ۱۳۷۴ است. او به تازگی کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است و در سریال جیران به چهره تبدیل شد.

الهام نامی در نقش شکوه‌ السلطنه

 بازیگران سریال جیران

الهام نامی در نقش شکوه‌ السلطنه در سریال جیران بازی می کند. نامی متولد ۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ است. نامی نیز در بازیگری در حوزه تئاتر شناخته می شود. او از دهه نود به بازیگری در سینما و تلویزیون نیز پرداخته است.

نهال دشتی در نقش ستاره

 بازیگران سریال جیران

نهال دشتی در نقش ستاره در سریال جیران بازی می کند. نهال دشتی متولد ۱۲ شهریور ماه ۱۳۷۱ زاده تهران بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد بصورت رسمی معرفی شد.

کتانه افشاری‌ نژاد در نقش خدیجه چهریقی

 بازیگران سریال جیران

کتانه افشاری‌ نژاد در نقش خدیجه چهریقی در سریال جیران بازی می کند. کتانه افشاری نژاد بازیگر زن سینما و تئاتر و تلوزیون، متولد سال ۱۳۵۲ می باشد. کتانه افشاری نژاد علاوه بر بازیگری گویندگی در رادیو و تلوزیون را نیز انجام میدهد.

بهناز نازی در نقش ننه آشوب

 بازیگران سریال جیران

بهناز نازی در نقش ننه آشوب در سریال جیران بازی می کند. نازی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۶ است. نازی بیشتر به دلیل فعالیتش در حوزه تئآتر شناخته شده است و حضور کمرنگی در سینما و تلویزیون داشته است.

امیر جعفری در نقش میرزا آقاخان نوری

 بازیگران سریال جیران

امیر جعفری در نقش میرزا آقاخان نوری در سریال جیران بازی می کند. جعفری متولد ۱۰ شهریور سال ۱۳۵۳ است. جعفری از اوایل دهه هشتاد کار خود را در سینما و تلویزیون آغاز کرده است.

رویا تیموریان در نقش کفایت‌ خاتون

 بازیگران سریال جیران

رویا تیموریان در سریال جیران در نقش کفایت‌ خاتون ایفای نقش می کند. تیموریان متولد ۲۷ اسفند سال ۱۳۳۷ است. او همسر مسعود رایگان است. تیموریان فعالیت سینمایی را با بازی در حسرت دیدار در سال ۱۳۷۳ شروع کرده‌ است.

هومن برق‌ نورد در نقش شازده بصیر

 بازیگران سریال جیران

هومن برق‌ نورد در نقش شازده بصیر در سریال جیران بازی می کند. برق نورد متولد ۵ دی سال ۱۳۴۸ است. برق نورد از دهه هفتاد فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و در دهه هشتاد تبدیل به چهره شد.

رعنا آزادی‌ ور در نقش تاج‌ الدوله

 بازیگران سریال جیران

رعنا آزادی‌ ور در نقش تاج‌ الدولهدر سریال جیران ایفای نقش می کند. آزادی ور متولد ۱۷ فروردین سال ۱۳۶۲ است. او با فیلم مارمولک کمال تبریزی کار خود را سینما آغاز کرد. آزادی ور برای نقش آفرینی در فیلم درباره الی نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد.

مریلا زارعی در نقش مهد علیا

 بازیگران سریال جیران

مریلا زارعی در نقش مهد علیا درسریال جیران بازی می کند. زارعی متولد ۲۵ فروردین سال ۱۳۵۳ است. زارعی برای اولین بار با فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف در سینما حضور پیدا کرد. او در دهه هشتاد در سینمای ایران تبدیل به چهره شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.